dag Rallysport forummers!
Sinds mei van dit jaar ben ik bij Eurosport gekomen als nieuwe commentator, mijn eerste voice job. Ik ben zelf afkomstig uit de autosport maar dan vooral vanuit het racen op de circuits en, ook al vind ik het een supersport, ik weet dus minder van rally's dan van het autoracen.
Al met al ben ik niet ontevreden met hoe mijn eerste IRC rally ging bij eurosport en ook het rally raid gebeuren krijg ik aardig onder de knie maar het kan altijd beter.
Daarom mijn vraag aan jullie, aangezien ik nog wel veel vaker het IRC, rally raid en hopelijk ook het wrc ga doen, wil ik ervoor zorgen dat ik makkelijker de in's en out's weet. Ik bereid me altijd wel goed voor maar zoals ik net al zei, alles kan beter. Jullie zijn, als echte fans, vaak beter op de hoogte van de kleine details dan dat ik ben en dus hou ik dit forum absoluut in de gaten.
Maar ik zou, als jullie echt mooie dingen horen, het ook op prijs stellen als ik zo nu en dan eens een berichtje erover krijg. Als ik het hier dan al niet gelezen heb.
En last but not least. Als ik idiote fouten maak, dus geen versprekingen in the heat of battle of als de regie weer eens luid in mn oor in het frans zit te roepen, geef het door. Foutloos is commentaar nooit, maar het kan altijd beter!
Oh en daar bedoel ik niet commentator-bashing mee:P dat kan mijn fragiele 25-jarige egootje nog niet aan haha!
alvast bedankt en hopelijk hoor ik veel van jullie!
Nelson Valkenburg