harrally schreef:zie in de lijst op plek 25 Patrick faber/Robin van de Zande staan ook met een Subaru Impreza wrc s12b staan welke is dat de oude van Kuipers?
Kijk even terug in het topic.
Was om het lek in de inschrijfing aantetonen.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
harrally schreef:zie in de lijst op plek 25 Patrick faber/Robin van de Zande staan ook met een Subaru Impreza wrc s12b staan welke is dat de oude van Kuipers?
Sanderboy schreef:
bij mij doet die het gewoon , benieuwd wie de nog bij komt , hoop op nog wel wat ascona's , averdijk ofzo
Jaccoooo schreef:Sanderboy schreef:
bij mij doet die het gewoon , benieuwd wie de nog bij komt , hoop op nog wel wat ascona's , averdijk ofzo
Averdijk staat er al tussen op nr. 46, de 3 Ascona's uit Nieuwleusen blijven allemaal in de garage staan
pedduhwick schreef:Sanderboy schreef:Ben benieuwd waneer er weer een update komt.
Volgens mij sluit de inschrijving vanavond om 0.00 dus verwacht deze week wel een update, maar doet bij iedereen de inschrijflijst op dit moment het niet? Of ligt het aan mijn computer?
WRC fan schreef:pedduhwick schreef:Sanderboy schreef:Ben benieuwd waneer er weer een update komt.
Volgens mij sluit de inschrijving vanavond om 0.00 dus verwacht deze week wel een update, maar doet bij iedereen de inschrijflijst op dit moment het niet? Of ligt het aan mijn computer?
Heb inderdaad hetzelfde probleem.
pedduhwick schreef:
En hoezo dat Johan?
Jaccoooo schreef:pedduhwick schreef:
En hoezo dat Johan?
de 1 heeft budgetgebrek de andere 2 hebben andere priorieteiten
EvoV6 schreef:Van Merksteijn SR, JR en ten Brinke ingeschreven. Alleen bij SR staat nog geen auto.... En volgens mij hebben ze maar 2 Fords of niet?
RobinV-Rally schreef:EvoV6 schreef:Van Merksteijn SR, JR en ten Brinke ingeschreven. Alleen bij SR staat nog geen auto.... En volgens mij hebben ze maar 2 Fords of niet?
Die Le Mans Porsche?
pedduhwick schreef:RobinV-Rally schreef:EvoV6 schreef:Van Merksteijn SR, JR en ten Brinke ingeschreven. Alleen bij SR staat nog geen auto.... En volgens mij hebben ze maar 2 Fords of niet?
Die Le Mans Porsche?
Die is volgens mij ook alweer verkocht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten