Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rallyteam Stegehuis Molli schreef:Rallyteam Stegehuis zal niet van start gaan tijdens de Hellendoornrally 2009. Henk heeft gisteren op de Duitse Autobahn een ongeluk gehad. Hierbij liep hij rug en schouderletsel op, waardoor hij niet kan rijden. Wel wensen wij de andere rijders een succesvolle rally toe.
Rally400 schreef:Eerste afmelding
vMerkstein jr
officieel van organisatie
Rally400 schreef:Eerste afmelding
vMerkstein jr![]()
![]()
Rallyteam Stegehuis Molli schreef:Rallyteam Stegehuis zal niet van start gaan tijdens de Hellendoornrally 2009. Henk heeft gisteren op de Duitse Autobahn een ongeluk gehad. Hierbij liep hij rug en schouderletsel op, waardoor hij niet kan rijden. Wel wensen wij de andere rijders een succesvolle rally toe.
Gert-Jan Nijkamp schreef:Rally400 schreef:Eerste afmelding
vMerkstein jr![]()
![]()
Vader en zoon Peter van Merksteijn zullen dit jaar helaas niet aan de start verschijnen van hun thuis rally in Hellendoorn. Beide heren waren wel ingeschreven voor de wedstrijd, Peter jr. met de Focus WRC 08 waar hij de voorgaande rallies ook mee aan de start is verschenen terwijl er nog gezocht werd naar een leuke spectaculaire auto voor Peter sr.. Door zakelijke verplichtingen moeten ze echter verstek laten gaan. Eddy Chevaillier, de vaste navigator van Peter jr., zal in Hellendoorn wel van start gaan samen met Pieter Tsjoen in de Focus WRC 08 waarmee zij afgelopen weekend de Omloop van Vlaanderen op hun naam hebben geschreven.
BRON: www.vm-motorsport.nl
Frevo schreef:Ik ben benieuwd of er nog pakketjes zijn als ik zaterdagochtend aan kom tuffen aangezien er niet zoveel schijnen te zijn. Vorig jaar ook een stuk of 6 adressen af moeten rijden voordat we wat hadden.
Gert-Jan Nijkamp schreef:Rally400 schreef:Eerste afmelding
vMerkstein jr![]()
![]()
Vader en zoon Peter van Merksteijn zullen dit jaar helaas niet aan de start verschijnen van hun thuis rally in Hellendoorn. Beide heren waren wel ingeschreven voor de wedstrijd, Peter jr. met de Focus WRC 08 waar hij de voorgaande rallies ook mee aan de start is verschenen terwijl er nog gezocht werd naar een leuke spectaculaire auto voor Peter sr.. Door zakelijke verplichtingen moeten ze echter verstek laten gaan. Eddy Chevaillier, de vaste navigator van Peter jr., zal in Hellendoorn wel van start gaan samen met Pieter Tsjoen in de Focus WRC 08 waarmee zij afgelopen weekend de Omloop van Vlaanderen op hun naam hebben geschreven.
BRON: www.vm-motorsport.nl
Sand schreef:Frevo schreef:Ik ben benieuwd of er nog pakketjes zijn als ik zaterdagochtend aan kom tuffen aangezien er niet zoveel schijnen te zijn. Vorig jaar ook een stuk of 6 adressen af moeten rijden voordat we wat hadden.
Je kunt ook een aantal adressen opschrijven en het telefoonnummer ervan opzoeken. Als je bij de 1e niets kunt krijgen kun je zo de 2e of 3e opbellen. Gaat sneller dan overal langs te rijden
redwitch100 schreef:klinkt misschien dom maar waa5r kun je de inkom kaaarten kopen, ik neem aan dat ze entree vragen
redwitch100 schreef:klinkt misschien dom maar waa5r kun je de inkom kaaarten kopen, ik neem aan dat ze entree vragen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 204 gasten