Hellendoornrally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holkers » zo sep 20, 2009 11:54

Als je weet dat je 5 euro moet neerleggen, doe je dat of je gaat naar een andere proef. Om daar dan 2 dagen na dien over te gaan 'zeuren' hier is dan een beetje zinloos, vind je niet? Als ik Feyenoord wil zien voetballen kost het me ook geld, wil ik dat niet moet in naar Valken68 kijken. Zelfde voetbal, minder stadion.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor R.S. » zo sep 20, 2009 11:56

Holkers schreef:Als je weet dat je 5 euro moet neerleggen, doe je dat of je gaat naar een andere proef. Om daar dan 2 dagen na dien over te gaan 'zeuren' hier is dan een beetje zinloos, vind je niet? Als ik Feyenoord wil zien voetballen kost het me ook geld, wil ik dat niet moet in naar Valken68 kijken. Zelfde voetbal, minder stadion.

Ik wist dit niet dusssss..... en als jij dit zeuren vind is dat jouw probleem....
R.S.

Berichtdoor TWENGELTJE » zo sep 20, 2009 11:58

R.S. schreef:
Holkers schreef:Als je weet dat je 5 euro moet neerleggen, doe je dat of je gaat naar een andere proef. Om daar dan 2 dagen na dien over te gaan 'zeuren' hier is dan een beetje zinloos, vind je niet? Als ik Feyenoord wil zien voetballen kost het me ook geld, wil ik dat niet moet in naar Valken68 kijken. Zelfde voetbal, minder stadion.

Ik wist dit niet dusssss..... en als jij dit zeuren vind is dat jouw probleem....

Hoezo onvoorbereid naar een rally gaan :oops:
TWENGELTJE

Berichtdoor Holkers » zo sep 20, 2009 11:58

Dusssss dan betaal je toch en ga je toch 2 dagen na dien vertellen dat je er niet mee eens bent. Is dat niet raar dan?
Holkers

Berichtdoor R.S. » zo sep 20, 2009 12:01

De rally wordt op een openbare weg verreden, dus eigenlijk is het grote flauwe kul dat je dan entree gaat vragen, ik vindt, dit niet normaal, dit is mijn standpunt, en wat jullie daar van vinden moeten jullie zelf weten :wink:
R.S.

beelden van kp 6

Berichtdoor jarnonoev » zo sep 20, 2009 12:03

heeft iemand nog beelden van kp 6 (aan de hallerhoek) waarbij jochem hanegraaf rechtdoor schoot en bijna achterin mijn geparkeerde auto gleed?? alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door jarnonoev op zo sep 20, 2009 12:04, in totaal 1 keer bewerkt.
jarnonoev

Berichtdoor briljant » zo sep 20, 2009 12:03

R.S. schreef:De rally wordt op een openbare weg verreden, dus eigenlijk is het grote flauwe kul dat je dan entree gaat vragen, ik vindt, dit niet normaal, dit is mijn standpunt, en wat jullie daar van vinden moeten jullie zelf weten :wink:
Wees blij dat het maar om een proef gaat. :!:
Als je naar de ELE Rally en EGR gaat betaal je voor alle proeven.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Holkers » zo sep 20, 2009 12:04

Maar Luttenberg is een ciruict wat vast in beheer is bij sommige mensen. Tel daarbij op dat er veel mensen naar toe gaan en een rally organiseren geld kost (veel geld) is het niet onverstandig van de organisatie om daar iets voor te vragen. Helpt ook heel goed tegen zuipende jeugdige personen die niet echt bijdragen aan de sfeer. Hoorde van Jan dat hij er 5 minuten tussen heeft uitgehouden en toen van ellende maar weer zijn hes aangetrokken heeft...
Holkers

Berichtdoor R.S. » zo sep 20, 2009 12:06

Maar goed, verder was het een zeer geslaagde rally :lol:
R.S.

Toeschouwers bedankt!

Berichtdoor ErikvanH » zo sep 20, 2009 12:08

Hoi,

Wil nog even een bedankje plaatsen voor de toeschouwers op KP8 Notter die onze Astra start nummer 96 uit de sloot geholpen hebben!!

We hadden het idee dat de rally voor ons over was en waren al uit de auto en onze helmen af, maar tot onze blijdschap kwamen er een aantal toeschouwers tussen de struiken vandaan om hulp te bieden, en in korte tijd stond de Astra weer op de weg, BEDANKT!!

Gr, Erik.
ErikvanH

Berichtdoor Supertoeter » zo sep 20, 2009 12:11

Holkers schreef:Maar Luttenberg is een ciruict wat vast in beheer is bij sommige mensen. Tel daarbij op dat er veel mensen naar toe gaan en een rally organiseren geld kost (veel geld) is het niet onverstandig van de organisatie om daar iets voor te vragen. Helpt ook heel goed tegen zuipende jeugdige personen die niet echt bijdragen aan de sfeer. Hoorde van Jan dat hij er 5 minuten tussen heeft uitgehouden en toen van ellende maar weer zijn hes aangetrokken heeft...

dit ook omdat het land van de grond eigenaren vertrapt wordt en kapot wordt gereden denk ik door de parkeerplaatsen
Supertoeter

Berichtdoor Loabarg » zo sep 20, 2009 12:21

R.S. schreef:De rally wordt op een openbare weg verreden, dus eigenlijk is het grote flauwe kul dat je dan entree gaat vragen, ik vindt, dit niet normaal, dit is mijn standpunt, en wat jullie daar van vinden moeten jullie zelf weten :wink:

Je moest eens weten wat het kost om alles te organiseren en na de rally weer op orde te krijgen, dan is 5 euri nog een koopje
Loabarg

Berichtdoor cvgn » zo sep 20, 2009 12:31

heeft iemand nog beelden van kp 6 (aan de hallerhoek) waarbij jochem hanegraaf rechtdoor schoot en bijna achterin mijn geparkeerde auto gleed?? alvast bedankt.

Stond je auto wel in de berm. Als je auto gelijk achter het lint staat en niet in de berm, is het je eigen fout als er een auto bovenop je auto knalt als hij zijn rempunt mist.
Zet altijd je auto zover mogelijk in de berm en niet gelijk achter een gespannen lintje.

groeten uit Roosendaal
cvgn

Berichtdoor JeroenDommerholt » zo sep 20, 2009 12:34

prachtige rally gehad !

kp 5 , 8 (notter)
kp 11 , 14 (lichtenberg)
en daarna naar de finish geweest

jammer dat het zo druk was anders had ik geprobeerd meer proeven te bezoeken maarja al met al een geslaagd weekend!
JeroenDommerholt

Berichtdoor F1mechanic » zo sep 20, 2009 12:41

TWENGELTJE schreef:
R.S. schreef:

Hoezo onvoorbereid naar een rally gaan :oops:

Waar stond het dan aangegeven? In onfo pakket (netjes gekocht op donderdag avond!) kon ik niks vinden. Op de site kon ik het niet vinden.

Ik weet uit ervaring dat je daar moet betalen..... maar waar stond die info dan?
F1mechanic

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden