Wim, zou ik nog een keer voor je uitleggen wat een ernstige crash is en welke verwondingen je daar kunt oplopen? Nee toch, je begrijpt toch ook wel dat de crash van Mark in Hellendoorn verleden jaar serieuze gevolgen heeft gehad? Herstel van de verwondingen, de keuze om weer te rijden (deze is in mijn ogen nog moediger) en ook de keuze om weer serieus mee te doen vooraan. Dat hij de Paradigit ELE rally liet gaan kwam door politieke spelletjes.
Condroz 2008... jij hebt wel lef om die er bij te zetten, zelfde als die franse wedstrijd. Dat hij geen zin/tijd/geld heeft voor die Italiaanse wedstrijd... wie ben jij om hem daarop te veroordelen.
Over de van Merksteijns kan ik ook snel duidelijk zijn. Die doen in metalen vlechtmatten voor betonbouw. 1) metaalprijs is -80%. 2) betonbouw? bouw? nou, zet daar maar een streep door. Centen zijn niet legio hier, wie ben jij dan om hun daarop de veroordelen.
Nee Wim, je raakt kant nog wal. Dat de ERC organisators wedstrijden schrappen en dat ze daarop worden aangekeken begrijp ik, maar zoals ik op het Belgisch forum ook al tikte, er zijn schijnbaar sommige belgen die niet begrijpen dat deze mensen zelf beslissen wat ze doen.
Wim schreef:Thibaud en ik hebben het hier trouwens over wedstrijden die niet in België en Nederland worden verreden over trage Nederlanders. Dan moet je niet af komen met een link naar de resultaten van de Sezoens.

Oh nee, die weer net niet... komt slecht uit.