Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wim schreef:TWENGELTJE schreef:Corne schreef:Wim schreef:De Conrad Euregio Rally zou dan opnieuw in hetzelfde weekend worden verreden als de Condroz, jammer.![]()
Ja, echt ongelofelijk dat ze dat maar blijven aanhouden![]()
Wij ondervinden al jaren weinig last van het feit dat we samenvallen ( de belgen komen toch niet naar NL)
Ik denk eerder dat zij last hebben van ons qua deelnemers
Een week naar voren is ook geen optie omdat er dan word verkent daar en later gaan wij niet zitten in het jaar
Belgische rijders komen misschien niet naar jullie rally, maar denk ook eens aan de toeschouwers alsjeblieft. Ik (en niet alleen ik hoor) zou graag een keer jullie rally bezoeken als toeschouwer, maar aangezien het zo vaak samen valt met de Condroz gaat dat niet.
sebas schreef:Inderdaad wil ook wel eens weten waarom Hulst niet doorgaat terwijl dit een van de mooiste wedstrijden is (Niet omdat het mijn thuiswedstrijd is )
Het heeft er ook mee te maken dat het evenement gelijk met Sulingen valt.TWENGELTJE schreef:sebas schreef:Inderdaad wil ook wel eens weten waarom Hulst niet doorgaat terwijl dit een van de mooiste wedstrijden is (Niet omdat het mijn thuiswedstrijd is )
Het is voor veel teams een te lang weekend met de daarbij komende kosten dat men zij niet aan de rally Hulst ( Terneuzen) mee te doen
Hierdoor was de organisatie, mede door het uitblijven van lokale sponsors, genoodzaakt de wedstrijd niet meer door te laten gaan, maar ik geef toe dat het qua proeven een hele mooie wedstrijd was
TWENGELTJE schreef:sebas schreef:Inderdaad wil ook wel eens weten waarom Hulst niet doorgaat terwijl dit een van de mooiste wedstrijden is (Niet omdat het mijn thuiswedstrijd is )
Het is voor veel teams een te lang weekend met de daarbij komende kosten dat men zij niet aan de rally Hulst ( Terneuzen) mee te doen
Hierdoor was de organisatie, mede door het uitblijven van lokale sponsors, genoodzaakt de wedstrijd niet meer door te laten gaan, maar ik geef toe dat het qua proeven een hele mooie wedstrijd was
sebas schreef:TWENGELTJE schreef:sebas schreef:Inderdaad wil ook wel eens weten waarom Hulst niet doorgaat terwijl dit een van de mooiste wedstrijden is (Niet omdat het mijn thuiswedstrijd is )
Ik moet in Hengelo ook zorgen voor overnachtenvanuit hulst is hengelo ook een uithoek
sebas schreef:TWENGELTJE schreef:sebas schreef:Inderdaad wil ook wel eens weten waarom Hulst niet doorgaat terwijl dit een van de mooiste wedstrijden is (Niet omdat het mijn thuiswedstrijd is )
Ik moet in Hengelo ook zorgen voor overnachtenvanuit hulst is hengelo ook een uithoek
djgando schreef:Nou zie ik zo die kalender staan, maar wat ik mis is een sprint in de noordelijke 3 provincies. Dat vind ik wel jammer, volgens mij kun je daar ook wel mooie proeven organiseren. Misschien een idee om daar volgend jaar eens na te kijken??
whemink schreef:djgando schreef:Nou zie ik zo die kalender staan, maar wat ik mis is een sprint in de noordelijke 3 provincies.
19 juni toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten