Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:Ze bouwen op dit moment met man en macht de auto op, om deze voor de rally klaar te krijgen.
ijsbeer schreef:Is wel de bedoeling Harry
Heb het ff aangepast. Kwam inderdaad beetje raar over.
ijsbeer schreef:briljant schreef:Ze bouwen op dit moment met man en macht de auto op, om deze voor de rally klaar te krijgen.
Niet alleen hun Bastiaan.
Berry is ook druk om 2de Astra op te bouwen waarmee
ik ga rijden.
ijsbeer schreef:Dat is zeer bekende auto voor jou Mantaboy
Sterker nog, het is die op je avatar...
TWENGELTJE schreef:De aanmeldingen voor de verkoop van de infopakketten loopt goed, ga zo door en denk aan dat het op tijd gebeurd zodat wij het ook op tijd kunnen versturen zie www.twenterally.nl
erikjan schreef:TWENGELTJE schreef:De aanmeldingen voor de verkoop van de infopakketten loopt goed, ga zo door en denk aan dat het op tijd gebeurd zodat wij het ook op tijd kunnen versturen zie www.twenterally.nl
ik zag op de site dat de losse verkoop op donderdag (12u) al begint bij de snackbar aan de Diamantstraat...
laat ik daar nu net langskomen als ik van Enschede (binnendoor) naar Almelo rijd...
erikjan schreef:TWENGELTJE schreef:De aanmeldingen voor de verkoop van de infopakketten loopt goed, ga zo door en denk aan dat het op tijd gebeurd zodat wij het ook op tijd kunnen versturen zie www.twenterally.nl
ik zag op de site dat de losse verkoop op donderdag (12u) al begint bij de snackbar aan de Diamantstraat...
laat ik daar nu net langskomen als ik van Enschede (binnendoor) naar Almelo rijd...
TWENGELTJE schreef:erikjan schreef:TWENGELTJE schreef:De aanmeldingen voor de verkoop van de infopakketten loopt goed, ga zo door en denk aan dat het op tijd gebeurd zodat wij het ook op tijd kunnen versturen zie www.twenterally.nl
Of je gaat naar de shell aan de henriette roland holstlaan in almelo
erikjan schreef:TWENGELTJE schreef:erikjan schreef:TWENGELTJE schreef:De aanmeldingen voor de verkoop van de infopakketten loopt goed, ga zo door en denk aan dat het op tijd gebeurd zodat wij het ook op tijd kunnen versturen zie www.twenterally.nl
Of je gaat naar de shell aan de henriette roland holstlaan in almelo
is ook een optie, maar ik vind het geen straf om vanaf het industrieterrein bij Vredestein binnendoor richting de Akzo te rijden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 167 gasten