Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:Sjeik1981 schreef:Idd de classic Rally ziten ook mooie deelnemers in.
Mogen de heren zich nog inschrijven voor de sprint na de Rally als er zaterdagavond af gegaan zijn en daarmee de keuze van superrally laten lopen. Of is dit niet de bedoeling
Ik denk niet dat dat toegestaan is, aangezien de inschrijving komende week sluit lijkt het mij niet dat ze daarna dan aan de andere rally mogen meedoen door te laat in te schrijven (doet mij denken aan Mark v Eldik en RDO dit jaar, stemmen om mee te mogen doen...)
Sjeik1981 schreef:RobinV-Rally schreef:Sjeik1981 schreef:Idd de classic Rally ziten ook mooie deelnemers in.
Mogen de heren zich nog inschrijven voor de sprint na de Rally als er zaterdagavond af gegaan zijn en daarmee de keuze van superrally laten lopen. Of is dit niet de bedoeling
Ik denk niet dat dat toegestaan is, aangezien de inschrijving komende week sluit lijkt het mij niet dat ze daarna dan aan de andere rally mogen meedoen door te laat in te schrijven (doet mij denken aan Mark v Eldik en RDO dit jaar, stemmen om mee te mogen doen...)
Nee zo bedoelde ik het niet, want de inschruiving voor sprint en de rally sluiten tegelijk. Maar stel je knalt ik een bouceltje op de zaterdag eraf of gaat wat kapot. Je monteurs weten het te maken, dan is bijkans ten alletijden een goede klasering naar de knoppen. Wevers niet overgesproken, zie Barneveld. Kun je je dan inschrijven voor de sprint, zeker wanneer er ruimte is. Dat lijkt me wel de enige mogelijkheid, maar toch.
stefan schreef:Red_Spike schreef:Misschien een optie om in te schrijven voor beide evenementen?
lijkt me niet logisch: 2 keer betalen en je de kans dat je uitvalt tijdens de rally(zaterdags) zelf is klein...
Red_Spike schreef:stefan schreef:Red_Spike schreef:Misschien een optie om in te schrijven voor beide evenementen?
lijkt me niet logisch: 2 keer betalen en je de kans dat je uitvalt tijdens de rally(zaterdags) zelf is klein...
Was ook maar een idee.
Van Eldik heeft toch ook een keer als 0 auto gereden bij de sprint nadat hij uitgevallen was bij de rally, ik geloof dat het vorig jaar was.
Uiteraard win je daar niks mee, alleen informatie en terreinkennis en reclame uitingen voor je sponsors.
stefan schreef:Red_Spike schreef:stefan schreef:Red_Spike schreef:Misschien een optie om in te schrijven voor beide evenementen?
Was ook maar een idee.
Van Eldik heeft toch ook een keer als 0 auto gereden bij de sprint nadat hij uitgevallen was bij de rally, ik geloof dat het vorig jaar was.
Uiteraard win je daar niks mee, alleen informatie en terreinkennis en reclame uitingen voor je sponsors.
waarom zou je voor de de rally begint ook inschrijven bij de sprint terwijl je een groot risico loopt om niet met de rallysprint mee te doen terwijl je ook zaterdagavond(wanneer je eventueel bent uitgevallen) nog kan inschrijven voor de sprint?!
Red_Spike schreef:Van Eldik heeft toch ook een keer als 0 auto gereden bij de sprint nadat hij uitgevallen was bij de rally, ik geloof dat het vorig jaar was.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten