De rest op mijn site!
lennartrally schreef:Wolter schreef:lennartrally schreef:Saskia & Perry schreef:Hierbij onze bijdrage van KP2
*afbeelding*
wat een schade heeft die zeg wat heeft die gehad en hij rijdt ook op de velg.dat die in de sloot lag was pas later
Overdrijven is ook een vak.
Enig idee wat er gebeurd als je met een lekke band rijdt? Die band kan het plaatwerk eromheen kapot slaan.
En weet je zeker dat deze foto na het uitstapje in de sloot is?
nou overdijven hij heeft gewoo aardig wat schade betaal jij at zelf maar eens hahaha
mantaboy schreef:@Wolter, ik was al een stukje kwijt. Nu lees ik dat en heb ik dus niets gemist.![]()
Er staan trouwens in dit topic wel erg mooie foto's zeg! Zeker een aantal met invallende duisternis, hopelijk een goed voorteken voor de fotocompetitie.
kijk hier eens tussen.metisse schreef:mantaboy schreef:@Wolter, ik was al een stukje kwijt. Nu lees ik dat en heb ik dus niets gemist.![]()
Er staan trouwens in dit topic wel erg mooie foto's zeg! Zeker een aantal met invallende duisternis, hopelijk een goed voorteken voor de fotocompetitie.
Inderdaad prachtige foto´s, alleen wat weinig van de Classics, maar dat is eigenbelang natuurlijk.
briljant schreef:kijk hier eens tussen.metisse schreef:mantaboy schreef:@Wolter, ik was al een stukje kwijt. Nu lees ik dat en heb ik dus niets gemist.![]()
Inderdaad prachtige foto´s, alleen wat weinig van de Classics, maar dat is eigenbelang natuurlijk.
http://www.rietwebdesign.nl/Rally.html
Dit is een van de sponsoren van de Classic Euregio
toen ik de link plaatste stonden ze er al op hoor.metisse schreef:briljant schreef:kijk hier eens tussen.metisse schreef:mantaboy schreef:@Wolter, ik was al een stukje kwijt. Nu lees ik dat en heb ik dus niets gemist.![]()
http://www.rietwebdesign.nl/Rally.html
Dit is een van de sponsoren van de Classic Euregio
Weet ik Bastiaan, alleen staan er nog geen foto´s van dit jaar op haar site.
Wolter schreef:lennartrally schreef:Wolter schreef:lennartrally schreef:Saskia & Perry schreef:Hierbij onze bijdrage van KP2
*afbeelding*
wat een schade heeft die zeg wat heeft die gehad en hij rijdt ook op de velg.dat die in de sloot lag was pas later
Overdrijven is ook een vak.
Enig idee wat er gebeurd als je met een lekke band rijdt? Die band kan het plaatwerk eromheen kapot slaan.
En weet je zeker dat deze foto na het uitstapje in de sloot is?
nou overdijven hij heeft gewoo aardig wat schade betaal jij at zelf maar eens hahaha
Ja, overdrijven ja. 1 klein stukje plaatwerk. Jij doet alsof de auto gerold is en in twee stukken ligt. Maargoed; ik ga lekker het advies van mantaboy opvolgen: ignore.
@Jan: wat een geweldige foto's zeg!
hirzo schreef:@ Harry 37
Heb ik kort met jouw gepraat bij KP9, was daar samen met m'n broertje en 2 vrienden, aan 1 van je foto's te zien was dat zelfde plek/tijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten