[Foto/Video-topic] Euregio Rally en Twente Rallysprint 2009

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor WRC fan » wo nov 11, 2009 19:10

mxstylephotography schreef:Ik heb nog een paar foto's vd kampioen voor de liefhebbers.

Ik vind ze echt geweldig mooi. Nu alleen nog als wallpaper :wink: En probeer de uitlaat een andere kleur te geven want dit is echt geen mooie kleur, verder prachtige foto's
Laatst bijgewerkt door WRC fan op wo nov 11, 2009 19:43, in totaal 1 keer bewerkt.
WRC fan

Berichtdoor bjorn veldkamp » wo nov 11, 2009 19:34

Mooie foto`s zoals zovele door het meewerken van het weer.
Holkers, mag ik deze mening hebben? of mag dat ook niet?

[edit:Holkers]Je hebt blijkbaar een mening, van harte. Ik hou het hier schoon zodat iedereen zijn foto's kan posten en bekijken zonder dat er door velden van gepraat moet worden gescrolled. Dat jij daar niet mee eens bent, kan ik niet warm of koud van worden. Dat je op een wat kinderachtige manier zo dat moet ventileren wel, want het is niet nodig en de aanpassingen die ik doe is niet persoonlijk, jou commentaar wel[/edit]

Het is niet de bedoeling om jou persoonlijk aan te vallen ,maar jij hebt namens mij een mening in dit topic gezet waar ik niet blij mee ben. Je hebt misbruik gemaakt van jou positie om tekst naar jou hand te kunnen zetten
Ik mag toch wel een mening hebben over fotoshoppen! Maar als je jezelf aangevallen voelt omdat je zelf heel vaak PS gebruikt moet je dat aan jezelf wijten.
Laatst bijgewerkt door bjorn veldkamp op do nov 12, 2009 16:42, in totaal 1 keer bewerkt.
Rally comes allways first!
bjorn veldkamp

Foto's classics

Berichtdoor Hans2222 » wo nov 11, 2009 19:46

Heeft iemand nog foto's en films van de Classics? Op youtube staat één filmpje van de classics, zoals ik nu kan vinden.
Hans2222

Berichtdoor hirzo » wo nov 11, 2009 20:14

@ harry37

Misschien dat dit het geheugen opfrist als het klopt dat jij het was:
Bij de 2e v/d 4 foto's die ik hier neer had gezet gaat de subaru rechtsaf,
je vertelde dat daar vorig jaar nog eentje keihard rechtdoor gevlogen was en gelanceerd werd door die witte stenen (hoe noem je die dingen :) ? )
hirzo

Berichtdoor gschutten » wo nov 11, 2009 21:01

Zo eindelijk heb ik ze ook online staan. Deze foto's......

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

.... en meer is te vinden op m'n website
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Re: Foto's classics

Berichtdoor metisse » wo nov 11, 2009 21:01

Hans2222 schreef:Heeft iemand nog foto's en films van de Classics? Op youtube staat één filmpje van de classics, zoals ik nu kan vinden.

Ook ik was benieuwd, en te ongeduldig, Bastiaan en Martijn :oops: ,inmiddels staan bij http://www.rietwebdesign.nl/Rally.html de foto´s op de site. Ook Dik heeft volgens mij alle classics er bij staan http://www.autopics.nl/ (was volgens mij de eerste met alle foto´s maar zijn site werkte zondag niet, inmiddels wel)
Walter http://www.therallysite.com/ heeft zijn foto´s ook geplaatst.

http://www.therallysite.com/joomla/gall ... 0ce91ccf0a

Filmpjes heb ik ook nog niet gevonden (oké, Bastiaan en Martijn, gewoon geduld hebben :wink: )

PS Bastiaan: Prachtig die Monza, mijn leeftijd en rallybacil zijn inmiddels zo oud dat ik de Roze Panter nog heb zien rijden :lol:
metisse

Berichtdoor mxstylephotography » wo nov 11, 2009 21:32

WRC fan schreef:
mxstylephotography schreef:Ik heb nog een paar foto's vd kampioen voor de liefhebbers.

Ik vind ze echt geweldig mooi. Nu alleen nog als wallpaper :wink: En probeer de uitlaat een andere kleur te geven want dit is echt geen mooie kleur, verder prachtige foto's

Bedankt, maar uitlaat een andere kleur? Deze foto's zijn onbewerkt voor de duidelijkheid..(helaas denken veel mensen dat foto's direct gemanipuleerd zijn als ze afwijken van wat ze gewend zijn) Kortom dit is de daadwerkelijke kleur van de uitlaat op dat moment :)
mxstylephotography

Berichtdoor Nl Fotografie » wo nov 11, 2009 21:46

mxstylephotography schreef:
WRC fan schreef:

Bedankt, maar uitlaat een andere kleur? Deze foto's zijn onbewerkt voor de duidelijkheid..(helaas denken veel mensen dat foto's direct gemanipuleerd zijn als ze afwijken van wat ze gewend zijn) Kortom dit is de daadwerkelijke kleur van de uitlaat op dat moment :)

Hoi Dave,

Ik heb even je EXIF zitten bekijken en je heb heel erg mooi gebruik gemaakt van de zonsondergang. Prachtig belicht. Top platen. :D
---
Niels van der Laan
http://www.nlfotografie.nl

Afbeelding
Nl Fotografie

Berichtdoor erikjan » wo nov 11, 2009 21:47

WRC fan schreef:

die Focus-pijp is inderdaad vaak oranje-rood gekleurd (kwestie van temperatuur...)
erikjan

Berichtdoor WRC fan » wo nov 11, 2009 21:48

WRC fan schreef:

Dat weet ik, maar ik bedoel dat je misschien met fotoshop de uitlaat weer de kleur kan geven die hij moet hebben. Voor de rest vind ik het wel mooi die auto die zo afsteekt tegen de donkere achtergrond alleen ik vond die kleur van de uitlaat zo lelijk, maar het maakt niet uit. Ik weet ook niet of je dat met fotoshoppen kan veranderen en verder zijn het natuurlijk jouw eigen foto's maar ik zei het omdat ik de kleur zo onecht vond. :wink:
WRC fan

Berichtdoor Saskia & Perry » wo nov 11, 2009 21:57

Hierbij onze bijdrage van KP4

Afbeelding

Afbeelding

De rest staat hier http://www.skph.nl/Conrad-Euregio-Rally-KP4.php
if Rally is a Crime, Nature may forgive us

http://www.saskiakusters.nl
Saskia & Perry

Berichtdoor red devil » wo nov 11, 2009 22:05

waarom zo machtig veel reclame (copyright) op die foto
dat verkracht die foto's echt
red devil

Berichtdoor superfly » wo nov 11, 2009 22:27

Onze compilatievideo staat online,
Veel plezier!!

http://www.youtube.com/watch?v=zvrfh1n9HJM

www.rallyinbeeld.nl
superfly

Berichtdoor Hein » wo nov 11, 2009 22:32

red devil schreef:waarom zo machtig veel reclame (copyright) op die foto

en voorkomt dat je ze tegenkomt op plaatsen waar je ze niet wilt tegenkomen. :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor WRC fan » wo nov 11, 2009 22:34

Hein schreef:
red devil schreef:waarom zo machtig veel reclame (copyright) op die foto

en voorkomt dat je ze tegenkomt op plaatsen waar je ze niet wilt tegenkomen. :wink:

Is dat met de foto's van anderen niet dan? Die hebben ook niet zoveel copyright :wink:
WRC fan

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's