de rest van de sprint hier http://www.skph.nl/Conrad-Euregio-Rallysprint.php
Foto's van KP 7 http://www.skph.nl/Conrad-Euregio-Rally-KP7.php
Foto's van KP 10 http://www.skph.nl/Conrad-Euregio-Rally-KP10.php
veel kijk plezier
Sponsor schreef:Ik heb vandaag gehoord dat CarChannel de Conrad Euregio rally en sprint gaat uitzenden.(pilot) Wellicht dat dit om 21.00 uur gaat is gebeurd.Heb het helaas gemist.
Aanrader voor de toekomst voor rallyminnend Nederland: Houd deze zender in de gaten want er gaat veel(positief!) verranderen wat rallyTV aangaat.
Kun je Car Channel nog niet ontvangen? Schaf dan zo snel mogelijk een extra pakket aan bij je server want anders ben ik bang dat je weinig rally op TV zult zien in 2010.
Harry37 schreef:Foto's dag 1 / 2
Harry
Richie schreef:Sponsor schreef:Ik heb vandaag gehoord dat CarChannel de Conrad Euregio rally en sprint gaat uitzenden.(pilot) Wellicht dat dit om 21.00 uur gaat is gebeurd.Heb het helaas gemist.
Aanrader voor de toekomst voor rallyminnend Nederland: Houd deze zender in de gaten want er gaat veel(positief!) verranderen wat rallyTV aangaat.
Kun je Car Channel nog niet ontvangen? Schaf dan zo snel mogelijk een extra pakket aan bij je server want anders ben ik bang dat je weinig rally op TV zult zien in 2010.
Heeft iemand dit misschien gezien? ik ben nl. door carchannel geinterwiewd na de proef van Hengelo Zuid. Wij reden met de classics mee in een mini. Kan ik dat dan terugzien op uitzending gemist o.i.d.?
gschutten schreef:Richie schreef:Sponsor schreef:Ik heb vandaag gehoord dat CarChannel de Conrad Euregio rally en sprint gaat uitzenden.(pilot) Wellicht dat dit om 21.00 uur gaat is gebeurd.Heb het helaas gemist.
Heeft iemand dit misschien gezien? ik ben nl. door carchannel geinterwiewd na de proef van Hengelo Zuid. Wij reden met de classics mee in een mini. Kan ik dat dan terugzien op uitzending gemist o.i.d.?
Volgens de gids op carchannel.tv, komt het volgende week vrijdag 20 November om 21:00 er weer op, je hebt dan weer een kans om het te zien
briljant schreef:Nee Harry,Pruttel schreef:briljant schreef:En als de deelnemers binnenkort een copyright teken op hun auto zetten en de fotografen dan op de foto's aan gaan spreken?Saskia & Perry schreef:Helemaal mee eens Hein.. het is gewoon niet de bedoeling om je foto's overal voor niks tegen te komen.... en proberen mensen daar misschien een boterham aan te verdienen.
en die copyright zet ik er niet voor de lol in.
Perry
Het is namelijk zo ver aan het doorslaan dat iedereen foto's plaatst met copyright logo en kinderen van 16 al geld gaan vragen voor de foto's
Kijk hier de site maar eens na.
Ik koop regelmatig foto's plaats niets zonder toestemming en maak de afweging welke foto's ik koop naar hoe mooi ze zijn.
Valt mij op dat een aantal "professionele" fotografen ver onder de maat zitten.
Een aantal anderen springt er juist boven uit.
Wil je hiermee zeggen dat 'kinderen' van 16 niet kunnen fotograveren, of is er een minimum leeftijd of zo voordat je goeie foto's kunt maken?
Maar we hebben het over professionele fotografen die er hun brood mee verdienen.
Dat zijn de 16 jarigen niet.
En de foto's betaald nemen is een commerciële activiteit, dan ben je een bedrijf.
Dan moet je belasting enz betalen.
Een deel zal dat wel doen maar een heel groot deel ook niet!
De meeste rallyteams zijn niet particulier maar een stichting.mxstylephotography schreef:briljant schreef:Nee Harry,Pruttel schreef:briljant schreef:En als de deelnemers binnenkort een copyright teken op hun auto zetten en de fotografen dan op de foto's aan gaan spreken?Saskia & Perry schreef:Helemaal mee eens Hein.. het is gewoon niet de bedoeling om je foto's overal voor niks tegen te komen.... en proberen mensen daar misschien een boterham aan te verdienen.
en die copyright zet ik er niet voor de lol in.
Perry
Het is namelijk zo ver aan het doorslaan dat iedereen foto's plaatst met copyright logo en kinderen van 16 al geld gaan vragen voor de foto's
Kijk hier de site maar eens na.
Ik koop regelmatig foto's plaats niets zonder toestemming en maak de afweging welke foto's ik koop naar hoe mooi ze zijn.
Valt mij op dat een aantal "professionele" fotografen ver onder de maat zitten.
Een aantal anderen springt er juist boven uit.
Wil je hiermee zeggen dat 'kinderen' van 16 niet kunnen fotograveren, of is er een minimum leeftijd of zo voordat je goeie foto's kunt maken?
Maar we hebben het over professionele fotografen die er hun brood mee verdienen.
Dat zijn de 16 jarigen niet.
En de foto's betaald nemen is een commerciële activiteit, dan ben je een bedrijf.
Dan moet je belasting enz betalen.
Een deel zal dat wel doen maar een heel groot deel ook niet!
Als freelance fotograaf mag je tot een redelijk bedrag bijverdienen zonder hier belasting over te moeten betalen. Er verdienen maar héél weinig fotografen fulltime hen centjes met fotografie. En je gaf het zelf al aan '' je beoordeelt of je een foto mooi genoeg vind'' . Ik ga er dan ook vanuit als iemand mij benaderd om foto's te ontvangen ze deze de moeite waard vinden anders benaderen ze me niet toch? Ik ben zelf motorsporter geweest en heb veel foto's gekocht als rijder zijnde, maar heb nog nooit een fotograaf benaderd in de zin van '' Goh zou ik deze foto even mogen ontvangen.. Ik vind hem eigenlijk van behoorlijk slechte kwaliteit maar zou hem wel gratis willen ontvangen'' Wat zijn nou die ''paar tientjes'' voor een mooi moment/actieplaat die je maar eens in je leven vast gelegd krijgt . (het is immers maar 1 keer in je leven 7/8 november 2009)
De meeste ''ventjes van 16'' maken tegenwoordig zulke goeie foto's dat menig ''pro'' fotograaf er redelijk beroerd van word, dus ik vind het persoonlijk een kromme beredenering van je . Je kijkt naar de plaat of je het de moeite waard vind, ongeacht door wie deze gemaakt is en of deze bij de KvK ingeschreven staat. (of moet je er persé een bon bij hebben als particulier zijnde?)
Just my 2 cents over deze ''discussie''.
briljant schreef:maar alleen de journalisten mogen er geld aan verdienen om de kosten van de hobby terug te verdienen?Hein schreef:borkentio schreef:Ik snap dat jullie ook kosten hebben maar wat denk je van de rijders? Onze hobby kost ook gewoon geld...
Ja en? Voor de meesten onder ons is de rallysport een uit de hand gelopen hobby. Dat geld voor rijders, officials, journalisten en in veel gevallen ook voor publiek.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten