Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nico wrote:
Bste Wim,
Hierna zeg ik niets meer... en direct de volgende reply eronder. Niet alle wijzen komen dus uit het oosten.
Je loopt wel ongezouten commentaar op Steven te geven, maar vergeet niet dat Steef meestal zijn informatie uit betrouwbare bronnen heeft en een soort wandelende rally-encyclopedie is. Iets wat ie nooit zal doen is een ander op het forum domweg uitkafferen zoals jij in jouw reply doet. Als de persoonlijkheid van dhr. Kroesbergen je niet aanstaat is het misschien beter om niet te reageren of gewoon eens met Steven te bellen of mailen, hij gaf nl. mbt. Volkswagen 100% juiste informatie.
Er zijn maar 4 polo s1600 gebouwd, waarvan er 2 middels een priveteam deelnemen aan het jwrc, er is er eentje in Belgie en de laatste rijdt ergens in verweggistan.
VW-racing is gestopt met alle activiteiten in de rally om zich te concentreren op Parijs-Daker met de Touareg.
ps. Kijk eens wat beter naar je toetsenbord, dan zul je ontdekken dat er ook nog knopjes op zitten om hoofdletters en puntjes te zetten, leest wel zo makkelijk.
wimscholman wrote:
dag hoor.
mij hoor je hier niet meer.
en een mailt naar de persoon sturen helpt ook al niet wordt het zelfde gezeur.
loopt altijd op onzin uit.
de beste stuurlui staan altijd aan wal.
wim
wimscholman wrote:
dag hoor.
mij hoor je hier niet meer.
ErikJan wrote:
En daar komt nog weer eens bij dat op deze manier interessante topic's waardeloos worden.
Het ging immers over een S1600 C2 !!
kraats wrote:
Nou van mij hoeven deze topics helemaal niet want het was mij bij de opening van deze topic al duidelijk.
Doe er maar een slotje op!
kraats wrote:
Hooooooo ff, wat was jou dan duidelijk vanaf het begin? Jij bent toch niet helderziend?
============================
Nou meestal zo met die topic openers van folkerts broer, of was het gewoon Peter?:D
En als dan scholletje er ook nog eens tegenaan begint te schoppen herleven de oude tijden weer...Toen er ook geen fatsoenlijke topics waren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast