Even serieus: dat ben ik dus niet met je eens Sylvia. Negatief geklets ontstaat door mensen die hun eigen draai geven aan informatie of, en daar heb je deels gelijk in, juist aan het ontbreken van informatie. Maar het is nog steeds een eigen draai die alleen op je eigen mening is gebasseerd.
Geen inhoudelijke reactie op jullie vragen is gewoon geen inhoudelijke reactie op jullie vragen. Niet meer maar zeker ook niet minder. Zonder aanziens des persoons of teams.
Niet omdat ik het niet weet maar gewoon omdat de vragen die de laatste tijd aan mij gesteld worden, en niet alleen door jou hoor want er zijn er genoeg die wat vragen, worden beantwoord middels het officiële kanaal dat wij daarvoor in het leven geroepen hebben: de website.
Dat ik hier nu even over uitwijd is absoluut niets persoonlijks richting jou of wie dan ook hoor! Ik snap best dat die vragen gesteld worden. Heel best zelfs. Ben zelf zo nieuwsgierig als 5 oude wijven bij elkaar dus vertel mij niks!

Maar ik beantwoord ze gewoon niet.
Kun je hier mee leven? En nog veel belangrijker: mag ik nog steeds een portretje van je schieten 6 maart?

Ik hoop van harte van wel.
Uw toegenegen dienaar,
Jacko, Jack the Slipper, Morren