door BVBRallying » ma maart 15, 2010 16:49
Eigenlijk begrijp ik niet goed waarom er niet meer mensen naar Hannut zijn afgereisd.
Het was mijn eerste keer als toeschouwer maar wat was het een prachtige wedstrijd zeg! Het landschap is daar echt zó anders dan we in Nederland gewend zijn.
De proeven waren allemaal binnen 15 minuten te bereiken en waren erg uitdagend met behoorlijk wat hoogteverschillen.
Heb 1,5 tape gefilmd en m'n kameraad heeft ook veel foto's gemaakt van dit evenement.
Zaterdagmiddag eerst nog met spoed een versnellingsbak moeten regelen voor de equipe Hinsen/van de Sande en daarna als de bliksem naar Hannut gereden om deze te vervangen.
Na een korte nacht KP 1, KP6, KP8 en KP11 bezocht, waarbij ik op KP11 bij een hairpin stond. Kort daarvoor had het kort maar hevig geregend. Geen enkele auto kwam er "normaal" doorheen, echt een spectakel om te zien.
Wanneer ik het materiaal binnen heb dan zal ik kijken of ik een video-compilatie ervan kan maken.
@ Martin en Karel: ik zorg dat de foto's en fimpjes van jullie zo snel mogelijk jullie kant op komen hoor!