Sullinger Rally(sprint) 1 Mei 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Sullinger Rally(sprint) 1 Mei 2010

Berichtdoor ijsbeer » wo maart 31, 2010 22:15

Alvast een topic voor al dat geweld die op de Koningenedag naar Duitsland gaat voor Cup of NSK wedstrijd.

Ik wil absoluut geen discussie opstarten, maar het valt gelijk op dat de Rally net zo duur is als Sprint. En nu is het natuurlijk geen wereldbedrag in vergelijking met Nederlandse tarieven, maar toch!

Ik weet in iedere geval zeker dat het super gezellig gaat worden. Er zijn zelfs enkele teams die samen een groot feest daar gaan vieren. :)
ijsbeer

Berichtdoor Campos » wo maart 31, 2010 22:34

Alex, als je geen discussie wilt starten.. doe dat dan ook niet ;)

Je geeft het zelf al aan, het is al een stuk lager dan in NL.. Het is een eendagsevenement en vanaf midden NL net zo ver rijden als bijvoorbeeld Hulst was. Dus in theorie goedkoper dan Hulst, waar ook menig sprinter aan de start stond.

Ik weet niet precies hoe het bij organisaties gaat, maar ik kan me voorstellen dat er iets van een ondergrens is qua wat mogelijk is met het inschrijfgeld, je zult toch altijd bepaalde kosten moeten maken (verzekering, vergunningen, etc)
Campos

Berichtdoor briljant » wo maart 31, 2010 22:36

Dat komt omdat er voor een betrekkelijk kleine groep een extra evenement word georganiseerd.
Daar moet je wel extra kosten voor maken.
(andere route boeken extra ambulances en brandweer enz)
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor ijsbeer » wo maart 31, 2010 23:43

Op zich zit er wat in Bastiaan.

Is eigenlijk helemaal niet verkeerd om een keer als deelnemer iets meer over de organiseren van zo'n evenement te weten te komen. Ik durf te wedden dat wij (deelnemers) hele andere kijk op de organisatie en organiseren ervan krijgen waardoor hopelijk heel veel vragen verdwijnen.
ijsbeer

Berichtdoor SylviaVisser » do apr 01, 2010 7:03

Dat weet ik wel zeker :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Sjeik1981 » do apr 01, 2010 8:01

Hoe zit het qua publiek. Lijkt mij wel een interessante rally om te aanschouwen.
Staat wel op mijn verlanglijstje en mogelijk dit jaar al. Ga anders maar naar weinig rallys.
De eerste zal dan het WK in Duitsland worden.
Sjeik1981

Berichtdoor nkroeze » do apr 01, 2010 8:05

Hoe zit het met publiek? Wat verwacht je voor antwoord, dat die rondgereden worden in tourbussen en verzorgt worden met michelin ster restaurant achtig eten? :)
nkroeze

Berichtdoor Sjeik1981 » do apr 01, 2010 8:07

Lijkt mij wel goed plan. Ik doelde erop is het een interessante rally om naar toe te gaan.

edit: niet michelin-achtig, laat dat achtig maar weg.
Laatst bijgewerkt door Sjeik1981 op do apr 01, 2010 8:09, in totaal 1 keer bewerkt.
Sjeik1981

Berichtdoor ferry bakker » do apr 01, 2010 8:08

nkroeze schreef:Hoe zit het met publiek? Wat verwacht je voor antwoord, dat die rondgereden worden in tourbussen en verzorgt worden met michelin ster restaurant achtig eten? :)

Als dat zo is, ga ik ook mee :wink: en kan ik dan ook de rally vanuit restaurant bekijken :?:
ferry bakker

Berichtdoor nkroeze » do apr 01, 2010 8:22

@ Ferry: Voor jou regelen we dat, dat weet je toch :)

@ Erik: Is een hele interessante rally, let wel dat je kp 1/2 en 4/5 niet kan bezoeken als toeschouwer.... Daar krijg je wel de toeschouwer rundkurs voor terug (de laatste KP) waar iedere deelnemer letterlijk he-le-maal los gaat! (6 auto's om de 10 seconden starten)
nkroeze

Berichtdoor Franky » do apr 01, 2010 8:50

nkroeze schreef:@ Ferry: Voor jou regelen we dat, dat weet je toch :)

@ Erik: Is een hele interessante rally, let wel dat je kp 1/2 en 4/5 niet kan bezoeken als toeschouwer.... Daar krijg je wel de toeschouwer rundkurs voor terug (de laatste KP) waar iedere deelnemer letterlijk he-le-maal los gaat! (6 auto's om de 10 seconden starten)

Mega gaaf die 2 verboden voor publiek proeven. Zoiets heb je in Nederland nog nooit gezien. En die rondkurs is ook leuk, jammer dat het bouwterreintje verhard geworden is.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor John Raven » do apr 01, 2010 9:53

Franky schreef:

Mega gaaf die 2 verboden voor publiek proeven. Zoiets heb je in Nederland nog nooit gezien. En die rondkurs is ook leuk, jammer dat het bouwterreintje verhard geworden is.

En als we dit in Nederland doen vind niemand er iets aan :evil:
John Raven

Berichtdoor ferry bakker » do apr 01, 2010 10:18

Franky schreef:

waren de vlasakkers ook niet verboden voor publiek ja toch,,,
ferry bakker

Berichtdoor Wolter » do apr 01, 2010 10:30

Hij doelt op de inhoud van de proeven (''Zoiets heb je in Nederland nog nooit gezien''). Die zin slaat niet op het feit dat in NL ook wel eens proeven (of delen daarvan) niet toegankelijk zijn.
Wolter

Berichtdoor mafiabaas101 » do apr 01, 2010 11:04

ferry bakker schreef:
waren de vlasakkers ook niet verboden voor publiek ja toch,,,

Verboden was het wel ja :P haha maar goed te kijken ;)
mafiabaas101

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden