Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gschutten schreef:Het nieuwe design van Erik Moree, voor de Wallonie and beyond.....:
Rallyfanaat schreef:gschutten schreef:Het nieuwe design van Erik Moree, voor de Wallonie and beyond.....:
zag hem voorbij komen toen ik 83 op de A30 reed![]()
gaaf ding!
Franed rally schreef:Zeker start nummer 109 interes voor foto's en filmpjes
feysn schreef:Franed rally schreef:Zeker start nummer 109 interes voor foto's en filmpjes
Met welke wagen? Want ik ben nog niet aan een volledige startlijst geraakt

Vorig weekend hebben uiteindelijk 125 (inter)nationale en 65 regionale teams deelgenomen aan de verkenningen voor de 27ste editie van de rally van Wallonië.
Behalve Andy Lefevere (opgenomen in het ziekenhuis) en één van de referenties van de Challenge Citroën : Caren Burton (zijn kartingteam is dit weekend actief in Francorchamps en de motor van zijn C2 was niet klaar) zijn er voor het BK-gedeelte weinig forfaits te melden. Ook Phil Nijs (Subaru), Ali Chouaibi (Renault Clio RS) en Georges Tondeur (Suzuki Swift) behoren tot deze beperkte groep.
In het Criterium zijn er evenwel meerdere wijzigingen, want door het forfait van Bruno Blaise, Jan Czech, Josué Damsin, Julien Delleuse, Olivier Martin, Jacky Branders, Dimitri Benali en Christophe Gilet, promoveren de volgende reserven tot titularis : Harold De Hemptinne (Peugeot 106), Hein Jonkers (Mitsubishi Evo8), Kristof Vermeulen (Opel Corsa kit car), Jean-Philippe Moes (Peugeot 106), Thierry Wullaert (VW Golf III), Joël Davin (Renault Clio RS), Joeri De Bouvere (Daihatsu Charade) en Gery Heusdens (BMW M3 E30).
Cinq-Power schreef:Rallyfanaat schreef:gschutten schreef:Het nieuwe design van Erik Moree, voor de Wallonie and beyond.....:
zag hem voorbij komen toen ik 83 op de A30 reed![]()
gaaf ding!
Vindt je het gek met die snelheid
Jaccoooo schreef:ik had gehoord dat je als buitenlander niet meer mocht deelnemen aan een criterium, omdat dit bedoeld is voor de streekrijders met een beperkt budget, die graag hun thuiswedstrijd willen rijden.
kan iemand mij vertellen hoe dat nou zit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten