SkaapProductions schreef:Bij jou wellicht wel scherp Patrick, bij mij is ie toch wel ietsbewogen..
Dat zal wel
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SkaapProductions schreef:Bij jou wellicht wel scherp Patrick, bij mij is ie toch wel ietsbewogen..
ijsbeer schreef:Dick,
Reden andere 60 auto's dan niet hard?
ijsbeer schreef:Ik hou het maar gewoon op dat we verwend zijn met al dat geweld aan WRC's.
PatrickTwente schreef:Klopt Gertjan Kuipers miste mij echt op op 5 cm? ik voelde wel de hete lucht van de uitlaat.
Wat Kuipers verkeerd deed was sturen voor de jump.
daardoor vloog hij schuin door de lucht richting mij.
ExTaxi schreef:Prachtige wedstrijd gezien hoor! Lekker zo nu en dan een buitje er overheen (waar anderen op dezelfde KP het gewoon droog hadden). Dik startveld en er werd door de eerste 20-25 auto's ook hard gereden.
Ondanks dat het voor een flink aantal mensen het een lange zit is naar Hardenberg vind ik het nog steeds de moeite waard om te gaan.
Ohw trouwens. Ik keek verschrikt op toen in ene iedereen begon te joelen. Druk keen ik om me heen wat er nou gebeurde........zag niks.......en toen realiseerde ik me dat het 1-0 was
Ennuh.....Mark heeft de Skoda niet gespaard vandaag zeg.....jeumig!
mmrizio schreef:PatrickTwente schreef:Klopt Gertjan Kuipers miste mij echt op op 5 cm? ik voelde wel de hete lucht van de uitlaat.
Wat Kuipers verkeerd deed was sturen voor de jump.
daardoor vloog hij schuin door de lucht richting mij.
Ik hoop dat je ook weet wat jij fout deed?
Maurice - die er niet bij was maar het idee krijgt dat jij niet helemaal op een veilige plek stond
ExTaxi schreef:Dik startveld en er werd door de eerste 20-25 auto's ook hard gereden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten