Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
topsport schreef:
Nou als ik zie wie er altijd voor het lint staan durf ik gerust te zeggen dat deze personen niet allemaal aan deze criteria kunnen voldoen.
Hein schreef:Ze hoeven zoals Holkers al zegt ook niet aan alle voorwaarden te voldoen. Toch wil ik het je wel een keer uitleggen hoor.Iedereen die voor het lint staat heeft een opdracht, en nee dat zijn over het algemeen geen websites.
vwrallying schreef:Ieperman schreef:Welke proeven op de zaterdag bevinden zich op een industrieterrein?
roosendaal en ettenleur centrum maar voor de locaties koop een setje.
topsport schreef:Kp Etten-Leur moet je zeker gaan bekijken. De start van deze Kp is op het raadhuisplein en gaat na 2 hairpins over een parkeerterrein en 2 halve rotonde's naar het industrieterrein en weer terug richting centrum.
Oh ja Deze Kp is gratis te bezoeken
Wolter schreef:
(het maakt mij overigens niks uit, maar kan me voorstellen dat heel veel mensen willen weten wat er met al het beeldmateriaal gebeurt.)
topsport schreef:Ik vind het ook niet erg om voor mijn hobby geld uit te geven hoor Tom, dat heb ik dit weekend bij jullie in Ieper ook gedaan, maar meld het alleen maar.![]()
Die andere Kp is op het industrieterrein de Borchwerf in Roosendaal.
Op zich ook wel een leuke proef maar als je niet van dit soort proeven houd moet je ze zeker vermijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast