Exotic Green Rally 2010 en MSport Cars Sprint 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holkers » zo jun 27, 2010 20:00

Zolang ze aan 1 van die punten voldoen is het voldoende...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Hans16V » zo jun 27, 2010 20:06

zit er ook nog een goed doel achter,of gaat alles in 1 zak? sjonge jonge pffff lijkt wel een wk rally.

groeten Hansie :lol:
Hans16V

Berichtdoor Hein » zo jun 27, 2010 20:17

topsport schreef:
Nou als ik zie wie er altijd voor het lint staan durf ik gerust te zeggen dat deze personen niet allemaal aan deze criteria kunnen voldoen. :wink:

Ze hoeven zoals Holkers al zegt ook niet aan alle voorwaarden te voldoen. Toch wil ik het je wel een keer uitleggen hoor. :wink: Iedereen die voor het lint staat heeft een opdracht, en nee dat zijn over het algemeen geen websites.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor briljant » zo jun 27, 2010 20:23

Maar wat er met de opdracht word gedaan is voor velen een raadsel.
(als de helft er iets van publiceert is het veel) :roll:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Ieperman » zo jun 27, 2010 20:24

Hein schreef:Ze hoeven zoals Holkers al zegt ook niet aan alle voorwaarden te voldoen. Toch wil ik het je wel een keer uitleggen hoor. :wink: Iedereen die voor het lint staat heeft een opdracht, en nee dat zijn over het algemeen geen websites.

Natuurlijk in de weg staan van een betalende bezoeker. :wink:
Ieperman

Berichtdoor Ieperman » zo jun 27, 2010 20:30

vwrallying schreef:
Ieperman schreef:Welke proeven op de zaterdag bevinden zich op een industrieterrein?

roosendaal en ettenleur centrum maar voor de locaties koop een setje.

Oke, Roosenaal is dat dan proef Wouwse Plantage?
Etten-Leur centrum en de andere industrieproef, voor zover het kan, zou ik dan proberen te vermijden.
Want heb geen zin om 4 maal of meer een industrieproef te gaan bekijken.
Ieperman

Berichtdoor Wolter » zo jun 27, 2010 20:38

De meesten die er staan schrijven voor een lokale omroep, dagblad, of whatever. Dat zijn echter ook vaak personen die daarnaast een rally/foto-website hebben waarop ze hun foto's publiceren en verkopen. Soms krijg ik wel de indruk dat goede foto's voor die eigen website het doel is, waarbij om dat doel te bereiken, gebruik wordt gemaakt van het middel ''accreditatie''. En om aan de eisen die daarvoor gelden, te voldoen er een lokale omroep wordt gezocht waarvoor een berichtje geschreven kan worden.
Resultaat: accreditatie geregeld, berichtje schrijven met foto erbij voor het lokale sufferdje en de overige foto's op de eigen website plaatsen.

Tenminste: dat is de indruk die ik heb. En ik vermoed dat veel anderen dezelfde hebben...

(het maakt mij overigens niks uit, maar kan me voorstellen dat heel veel mensen willen weten wat er met al het beeldmateriaal gebeurt.)
Wolter

Berichtdoor topsport » zo jun 27, 2010 20:47

Kp Etten-Leur moet je zeker gaan bekijken. De start van deze Kp is op het raadhuisplein en gaat na 2 hairpins over een parkeerterrein en 2 halve rotonde's naar het industrieterrein en weer terug richting centrum.

Oh ja Deze Kp is gratis te bezoeken :wink:
topsport

Berichtdoor Ieperman » zo jun 27, 2010 21:09

topsport schreef:Kp Etten-Leur moet je zeker gaan bekijken. De start van deze Kp is op het raadhuisplein en gaat na 2 hairpins over een parkeerterrein en 2 halve rotonde's naar het industrieterrein en weer terug richting centrum.

Oh ja Deze Kp is gratis te bezoeken :wink:

Is me om het even als het gratis is of niet Ron (lees ik wil gerust betalen voor m'n hobby :wink: ). Ik zal deze proef toch vermijden wat perfect mogelijk is als ik het tijdschema zie. Over parkings, rotondes,... vind dat geen rally.
En als ik weet welke industrieproef de andere is zal ik deze, als het tijdschema het toelaat, ook vermijden.
Ieperman

Berichtdoor topsport » zo jun 27, 2010 21:38

Ik vind het ook niet erg om voor mijn hobby geld uit te geven hoor Tom, dat heb ik dit weekend bij jullie in Ieper ook gedaan, maar meld het alleen maar. :wink:
Die andere Kp is op het industrieterrein de Borchwerf in Roosendaal.
Op zich ook wel een leuke proef maar als je niet van dit soort proeven houd moet je ze zeker vermijden.
topsport

Berichtdoor Leôn » zo jun 27, 2010 21:47

Eh Ron,
waar haal jij de info vandaan waaruit blijkt dat die kp etten-leur gratis toegang is want ik kan dat hier http://www.exoticgreenrally.nl/site/index.php?option=com_content&task=view&id=46&Itemid=37 op de site niet vinden...(kan ok aan mij liggen :wink:
Leôn

Berichtdoor Hein » zo jun 27, 2010 21:53

Wolter schreef:
(het maakt mij overigens niks uit, maar kan me voorstellen dat heel veel mensen willen weten wat er met al het beeldmateriaal gebeurt.)

Verdwijnt in het archief. Persoonlijk heb ik inmiddels een archief opgebouwd van ongeveer 40.000 rallyfoto's uit de afgelopen 8 jaar. Vaak kun je bij je artikel echter maar één foto slijten. Dus is het niet meer dan logisch dat je op andere wijze ook materiaal aan de man/vrouw probeert te brengen, denk ik.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor staphorstrallying » zo jun 27, 2010 22:16

Gelukkig heb ik toch nog een navi gevonden! :) Dus wij staan ook gewoon aan de start!
staphorstrallying

Berichtdoor Ieperman » zo jun 27, 2010 22:19

topsport schreef:Ik vind het ook niet erg om voor mijn hobby geld uit te geven hoor Tom, dat heb ik dit weekend bij jullie in Ieper ook gedaan, maar meld het alleen maar. :wink:
Die andere Kp is op het industrieterrein de Borchwerf in Roosendaal.
Op zich ook wel een leuke proef maar als je niet van dit soort proeven houd moet je ze zeker vermijden.

Ah, Borchwerf merci voor de info Ron! :wink:
Is wel een tegenvaller Borchwerf en centrum Etten-Leur in dezelfde boucle. Nu ben je verplicht om één van deze te bezoeken anders zie je ze maar éénmaal. Even over brainstormen...
Ieperman

Berichtdoor henk » zo jun 27, 2010 22:31

staphorstrallying schreef:Gelukkig heb ik toch nog een navi gevonden! :) Dus wij staan ook gewoon aan de start!

wie zit ernaast?
succes alvast iedergeval!
henk

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden