Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Ik heb de foto kenteken nagetrokken en daar werd over een S9 gesproken.
lunteraan schreef:mellisa debackere zou gaan starten in een lancer wrc 05 uit de stallen van van Eldik
bron: autonews
Christophe schreef:http://www.autonews-magazine.com/blognl/?p=9413
Melissa Debackere met de Lancer WRC van Van Eldik.
Mark dan met de Impreza S14 veronderstel ik?
redwitch100 schreef:weet iemand hey adres van testcircuit van niederhein voor morgen
alvast bedankt voor de reactie
Cinq-Power schreef:Sjeik1981 schreef:Ik heb de foto kenteken nagetrokken en daar werd over een S9 gesproken.
Op beide site's met het persbericht staan verschillende auto's.
Op deze site staat de witte S9 als plaatje erbij, op TheRallySite staan foto's van de rode S12.
Afwachten dus maar ben ik bang.
John_V schreef:Cinq-Power schreef:Sjeik1981 schreef:Ik heb de foto kenteken nagetrokken en daar werd over een S9 gesproken.
Op deze site staat de witte S9 als plaatje erbij, op TheRallySite staan foto's van de rode S12.
De rode zeker niet.....
Omdat die niet verhuurd word.stefan schreef:John_V schreef:Cinq-Power schreef:Sjeik1981 schreef:Ik heb de foto kenteken nagetrokken en daar werd over een S9 gesproken.
De rode zeker niet.....
waarom?
Qua deelnemers vielen ook nog wat nieuwtjes te beluisteren. Zo bleek een deel van de Wevers stal alsnog voor Etten Leur gekozen te hebben waardoor we Erik van Loon, Erik Wevers en Gert Huzink alsnog aan de start zullen zien verschijnen. Wevers overigens in een classic omdat hij de Deltion Skoda zal besturen. Daarnaast bleek Jeroen Swaanen een alternatief gevonden te hebben voor voortzetting van zijn seizoen, waarbij niet verder zal gaan in de Gr.N maar over zal stappen in een heuse WRC. Het gaat daarbij om de witte Subao die Graham Coffey nog had staan. Zelf komt Coffey met de rode bolide naar West-Brabant.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten