Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mark Verhoeven schreef:Ik koop altijd deze tijdschriften als ik in Frankrijk ben, maar meestal blijft het bij het kijken van plaatjes en het kunnen begrijpen van de technische specs...
P.S. Hoe zou de DS3 R3 met slechts 215 pk kunnen concurreren met bijv. een Clio R3 die toch tegen de 240 pk heeft? Door de turbo zal de DS3 wel over een groter toerenbereik kunnen beschikken over die 215 pk, maar dan nog...
Franed rally schreef:Niet vergeten dat de auto's zijn niet in de zelfde klasse (R3/R3T). Koppel is aangegeven op 35Nm op 3000 toeren.
tommeke_B schreef:dan komt er ook nog een R4, waarbij de groep N wagens (zoals een Evo X) zullen horen, met wellicht nog een iets vrijer reglement dan de huidige groep N wagens.
tommeke_B schreef:Franed rally schreef:Niet vergeten dat de auto's zijn niet in de zelfde klasse (R3/R3T). Koppel is aangegeven op 35Nm op 3000 toeren.
De wagens zitten wel in dezelfde klasse, R3 is R3, en voorlopig in de nationale kampioenschappen is dit A7... de 'R'-klassen worden binnenkort wel ingevoerd denk ik, dan komt er ook nog een R4, waarbij de groep N wagens (zoals een Evo X) zullen horen, met wellicht nog een iets vrijer reglement dan de huidige groep N wagens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten