hans van altena schreef:Alvast succes, Ton ; waarschijnlijk zie ik je daar nog wel !!
( Op de service bij startnummer 20 )![]()
Is dat bij die "ouwe" Ahlberg !
Sinterklaas is oud !
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
hans van altena schreef:Alvast succes, Ton ; waarschijnlijk zie ik je daar nog wel !!
( Op de service bij startnummer 20 )![]()
Is dat bij die "ouwe" Ahlberg !
hans van altena schreef::D Was ook maar een geintje Hans,
wordt zelf dit weekend ook al weer 54 !
Maar, zo lang we mogen doortellen moeten we ook niet mopperen,
vooral al je ook nog eens je favoriete hobby mag en kunt beoefenen !!
Dus hierbij alvast veel succes , maar vooral veel plezier toegewenst !
Hoop jullie daar nog te kunnen zien !!
Ton Van Spanje schreef:Na jaren van inactief zijn dit keer weer eens aan de bak. 'k Ga assistentie verlenen aan equipe nummer 20
Ton Van Spanje schreef:Ton Van Spanje schreef:Na jaren van inactief zijn dit keer weer eens aan de bak. 'k Ga assistentie verlenen aan equipe nummer 20
Nog niet aan toegekomen het regelment te lezen. Classic gedeelte is een regularity, service niet toegestaan. Mijn assistentie verlenen zal dus bestaan uit "er zijn"
Ton Van Spanje schreef:Ik vermaak me wel, Hans. Op het serviceterrein is al genoeg te zien. 'k Zal de batterijen van de camera al maar eens aan de lader leggen
Ton Van Spanje schreef:Mathy,
Volgens mij heb jij een nieuwtje gemist. Het topic met het nieuwtje is wel op slot gezet en het startbericht is verwijdert, maar ik zou ook maar eens een camera meenemen, als ik jou was.
Misschien neemt Hans van Altena ook wel een camera mee, maar stel dat die de foto's vanuit een ander standpunt neemt, dan heb jij toch jouw eigen insteek.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast