erikjan schreef:Marel SR rijdt in een A-Ascona dit keer...
(i) Klopt ja niet eens bij nagedacht, maar vraag me dan af waarom ze nu die auto aan het opbouwen zijn voor volgende week zaterdag/zondag, hij zei dat de auto wordt ingezet...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:Marel SR rijdt in een A-Ascona dit keer...
pedduhwick schreef:erikjan schreef:Marel SR rijdt in een A-Ascona dit keer...
(i) Klopt ja niet eens bij nagedacht, maar vraag me dan af waarom ze nu die auto aan het opbouwen zijn voor volgende week zaterdag/zondag, hij zei dat de auto wordt ingezet...
briljant schreef:Lijkt mij niet.
Je mag je auto t.o.v. de inschrijving wel veranderen maar alleen in de zelfde klasse.
TurboCharged schreef:Van loon laat zich verassen door het gladde herfstweer net zoals mark in de east belgian rally
briljant schreef:Lijkt mij niet.
Je mag je auto t.o.v. de inschrijving wel veranderen maar alleen in de zelfde klasse.
Hein schreef:briljant schreef:Lijkt mij niet.
Tenzij er toestemming komt van de anderen die in de klasse starten waar de nieuw in te schrijven auto van start gaat. En in het geval van Marel Sr hoeft hij alleen maar toestemming van de organisatie te krijgen (en het BSR), want anderen mogen niet eens met een GT aan de start komen. Toch?
Wim schreef:TurboCharged schreef:Van loon laat zich verassen door het gladde herfstweer net zoals mark in de east belgian rally
Van Eldik werd in de East Belgian Rally verrast door het moeilijke parcours. Het was namelijk kurkdroog en warm in de weken vooraf en op de dag zelf van die rally.
maar starten in cup en niet als GTWim schreef:Hein schreef:briljant schreef:Lijkt mij niet.
Tenzij er toestemming komt van de anderen die in de klasse starten waar de nieuw in te schrijven auto van start gaat. En in het geval van Marel Sr hoeft hij alleen maar toestemming van de organisatie te krijgen (en het BSR), want anderen mogen niet eens met een GT aan de start komen. Toch?
Die Nissan's zijn ook GT's.
Hein schreef:@ Wim: de Nissans rijden niet in de GT maar in de C8. De Porsche van Marel moet in GT.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten