Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gingen er een aantal uit de wedstrijd ten hoogte van de Holthuizenstraat/dekkersweg is ook wel een mooi punt!Trudie schreef:A en P Rally Jan schreef:heb je nog een tip voor kp dehoeve als je hem zoo goed kent. bv straatnamennoemenTrudie schreef:oke hier zijn we er ook helemaal klaar voor en de proef de hoeve licht er weer strak bij, en is 5 minuten van me huis vandaan.
De planning is al gemaakt en ik hoop op een mooie strijd tusssen van eldijk, van loon en ten brincke en bij de sprint tussen nijhof, de jong en s mits.
jawel,
er zijn een paar mooie punten en dat is aan de brammeloweg in haaksbergenb en dan moet je hem aanrijden vanaf de goorsestraat en dan doorrijden tot aan de proef heerlijke overzichtelijk stuk met een overhaakse rechts.
En aan de rietmolenweg in rietmolen en die moet je aanrijden vanaf het plaatsje rietmolen en dan terug naar het plaatsje sint isodorushoeve dan rij je er tegen aan.
en de stegenhoekweg in haaksbergen en dan weer aanrijden vanaf de goorsestraat.
Dennis014 schreef:vind het commentaar dat het een mager pakket is wel een beetje flauw. Uiteindelijk koop je het pakket voor de startlijst (eventueel) en de kaarten.
Ik zit over het algemeen niet te w88 op al die onnodige zooi aan reclame, stickers enzo. Heb ik liever dat ze dat geld uitsparen, zoals nu, en dat besteden aan het organiseren van de rally....
Vind het een prima pakket met duidelijke kaarten, in tegenstelling tot de meeste vind ik de straatnamen prima te lezen. Complimenten voor de organisatie!!
frans-jaap moree schreef:Dan reserveer je er toch één via de site.
Kan je morgen tot 22.00 doen.
herman rst schreef:als je een stukje terug leest in dit topic word er misschien wat duidelijk.
komt erop neer dat het stukje wat in het boekje is, niet echt recent is.
als je namelijk naar de bijgevoegde startlijst kijkt, zie je er geen huzink op staan![]()
hij was dus wel van plan om te rijden, maar rijdt dus niet!
heeft waarschijnlijk niet voor elkaar gekregen een andere auto te vinden.
uw official op stap schreef:Dat ligt er heel erg aan waar jouw voorkeur naar uit gaat.
Wil je meerdere deelnemers tegelijk aan het werk zien, pak dan een rondkoers(industrieterrein).
Wil je onverhard zien, dan ga je naar 1 vd buitenproeven waar dat te vinden is. Ik krijg mijn paketje zaterdagmorgen pas, dus ik kan je daar nog weinig over vertellen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten