Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
tt schreef:doen uitvallers van vandaag morgen nog mee
romar schreef:Ben benieuwd of Van Eldik wel start morgen, of dat ie zn spullen in pakt na deze slechte dag!!!![]()
![]()
Jaccoooo schreef:Hank Melse staat ook lang niet stil,had niet verwacht dat een ouwe porsche met een 2 ltr. zo snel zou zijn
markdevries schreef:Ik wil niet vervelend zijn heren, maar laten we deze discussie gewoon even lekker ergens anders voortzetten en het hier gewoon houden bij wat er in de Euregio rally gebeurd en niet om het één of ander je hebt wagenbeheersing of niet en ik ben van mening dat je wist dat daar containers zouden staan had je al met verkennen kunnen weten dan maar wat voorzichtiger doen, maar nu graag weer back on topic.
Leo schreef:markdevries schreef:Ik wil niet vervelend zijn heren, maar laten we deze discussie gewoon even lekker ergens anders voortzetten en het hier gewoon houden bij wat er in de Euregio rally gebeurd en niet om het één of ander je hebt wagenbeheersing of niet en ik ben van mening dat je wist dat daar containers zouden staan had je al met verkennen kunnen weten dan maar wat voorzichtiger doen, maar nu graag weer back on topic.
Als we niet vervelend willen zijn, dan moet je zelf de DISCUSSIE ook niet voortzetten en je mening gaan geven.
Dus als je iemand anders zijn mening niet wilt lezen, geef er zelf dan ook geen!!!.
Basta
tt schreef:doen uitvallers van vandaag morgen nog mee
erikjan schreef:na KP6 al 9 uitvallers, waarvan een aantal smaakmakers![]()
(3x Nissan 350Z en de Opels van Meijers en Poortman...)
het was echt vet glad, en morgen zal het qua bermen niet veel beter worden
(m'n Peugeot 207 was ooit groengrijs, maar is na een middagje rallykijken nu grijsgroen)
Jaccoooo schreef:heb jij dat motortje onder handen genomen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten