Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
WRC fan schreef:Van Merkensteijn Sr. is echt niet die vierde man die een stoeltje krijgt van Citroën. Dat zou wel een heel mooi sprookje zijn. Een rijke zakenman uit Nederland die een stoeltje wegkaapt voor de neus van Petter Solberg en Raikkonen langs.
WRC fan schreef:Van Merkensteijn Sr. is echt niet die vierde man die een stoeltje krijgt van Citroën. Dat zou wel een heel mooi sprookje zijn. Een rijke zakenman uit Nederland die een stoeltje wegkaapt voor de neus van Petter Solberg en Raikkonen langs.
Jorick schreef:
De Ford Focus WRC' 08 van Bernard ten Brinke staat te koop, dus ik denk dat hij misschien wel in zee gaat met Wevers Sport.
Hij heeft een knappe prestatie neergezet met de Skoda Fabia tijdens de Rallye du Var.
Dus ik denk dat het wel een goede optie zou kunnen zijn voor hem.
autosport-media schreef:Jorick schreef:
De Ford Focus WRC' 08 van Bernard ten Brinke staat te koop, dus ik denk dat hij misschien wel in zee gaat met Wevers Sport.
Hij heeft een knappe prestatie neergezet met de Skoda Fabia tijdens de Rallye du Var.
Dus ik denk dat het wel een goede optie zou kunnen zijn voor hem.
Ten brinke kennende zal het wel een fiesta wrc worden. Een S2000 zal hij wel leuk vinden, maar niet leuk genoeg om in de top mee te kunnen.
Ik zie hem nog wel zo gek zijn om in een wit/blauwe fiesta wrc te stappen.
red devil schreef:dat zou betekene dat Petter Solberg geen stoeltje krijgt dus bij Citroen.
Dan heb je Loeb,Ogier Merksteijn jr en sr
Opzich wel jammer voor Petter, maar voor mooi voor Merksteijn !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten