[Foto/Video-topic] Tank S (short)Rally 2011

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor peugeot206GT » zo maart 20, 2011 22:26

Mijn compilatie van de Tank S Rally 2011 staat ook online.

http://www.youtube.com/watch?v=eoH1F3ZdF2w

Het was een mooie droge rally :wink:
Veel kijk plezier.

Groet Marcel
peugeot206GT

Berichtdoor Red_Spike » zo maart 20, 2011 22:31

Mijn foto's staan inmiddels al weer een paar uur online, check ze op www.rally-web.nl en later deze week op www.autosportnieuws.be

Hier een klein voorproefje:

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding
Red_Spike

Berichtdoor frans-jaap moree » zo maart 20, 2011 23:03

Geweldige foto's Alexander!
mijn complimenten! :)
frans-jaap moree

Re: -

Berichtdoor kraats » zo maart 20, 2011 23:09

A en P Rally Jan schreef: Alles was wel zo belachelijk ver afgelint dat je als toeschouwer niet verkeerd KON!! staan.

Ook ik stond op deze post als official. Deze official stond daar idd om te fluiten, en hij kon geen 20m verder gaan staan omdat bij de bocht het dan niet meer te horen was. (zoals reeds gezegd) Omdat hij bij noodzaak ook zou gaan vlaggen kon hij niet tussen het publiek gaan staan omdat er een brede sloot tussen zou zitten waardoor hij geen mogelijkheid zou hebben om de rijbaan te benaderen.....

Het punt waarvandaan de film gemaakt is stond niet beschreven in het Veiligheidsplan. Deze is in eerste instantie afgelint volgens eigen inzicht.
Door de brede sloot die ertussen zat was de afstand niet de voorgeschreven 50m. Later heeft Hoofd Veilgiheid van de KNAF dit de 2de boucle 10m achter de sloot laten afzetten(nog steeds <50m). Niet geheel onterecht!

Ik vind het een beetje jammer dat er, zonder geremd te worden door enige vorm van kennis, dit soort commentaar gegeven wordt. Bij de gemiddelde schaakwedstrijd op hoog niveau zit je verder bij de actie vandaan..... :?

En dan heb ik nog de mening dat het publiek kort achter het lint gaat staan, ook al is dat 1m van de weg af. Dus ja het publiek heeft deze manier van aflinten echt nodig! En die gasten met een "media relatie"... Ach, zolang ze plat op hun buik in de berm van de binnenbocht gaan liggen, naast de containers, gaan ook die (bij mij) gewoon achter de linten op 50m afstand.
Zelfs rijders en navi's zijn soms even kwijt aan welke kant van het lint ze horen, dan denken ze dat die andere 200 man verkeerd staan. :lol: :lol: :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor MartijnB » zo maart 20, 2011 23:14

SkaapProductions schreef:Tank S Rally 2011.
Wat moet ik daar nou over schrijven?

Een rally die normaal verreden wordt met koud, guur weer en regen die je laarzen doen overlopen.
Maar nee, niet in 2011 waarin alles anders lijkt dan normaal.

Op het eerste gezicht leek het allemaal te gaan verlopen zoals ik het had gedacht. Op de heenweg, vrijdagavond, richting Emmeloord viel de regen weer uit de lucht, en was mijn humeur bijna net zo donker als de wolken die de rally leken te gaan teisteren.
Maar niets was minder waar.. het klaarde op, en hoe!?

Zaterdags een zonovergoten dag gehad, met temperaturen waar je voor deze tijd van het jaar u tegen zegt.
En wat te denken van de strijd om de verscheidene posities?

Als dit de voorbode is voor de rest van het seizoen, dan mag ik hopen dat iedereen zich er mentaal op voor bereid dat het spannend en mooi gaat worden.
En oke, ik ben eerlijk, ik miste ook wel bepaalde personen in het startveld voor het spektakel. Maar goed, je moet toch iets te zeuren hebben in een rallyweekend.

Op naar de TAC Rally.. Ja, sorry lieve mensen :roll:
Genoeg over de Tank S Rally wat betreft mijn beleving.

Via onderstaand plaatje ga je rechtstreeks naar de juiste pagina.
Mocht je je afvragen wat er niet klopt aan het filmpje, dan verwijs ik je graag door naar de homepage van Skaap Productions :wink:

Afbeelding

Skaapie...
De jouwe is wederom weer de mooiste van allen na mijn mening.
Met alle respect voor Rallymediaen de rest overigens. Een ieder doet zijn best uiteraard
Maar jij maakt er altijd weer een feest van om na te kijken. Met diverse beelden diverse rijders.
En niet alleen aan elkaar geplakte stukken film.

Ik weet het Thijs... nu je gestopt bent met de horeca wellicht eens solliciteren op het Mediapark.. :lol:
MartijnB

Berichtdoor Achtrs » zo maart 20, 2011 23:24

Mijn foto's staan ook online, voor de verandering weer eens moeite met kiezen.

1.
[img]http://www.langshetlint.nl/media/2011/tanks/TankS_rally_18-190311[langshetlint.nl]_22.jpg[/img]

2.
[img]http://www.langshetlint.nl/media/2011/tanks/TankS_rally_18-190311[langshetlint.nl]_38.jpg[/img]

3.
[img]http://www.langshetlint.nl/media/2011/tanks/TankS_rally_18-190311[langshetlint.nl]_45.jpg[/img]

4.
[img]http://www.langshetlint.nl/media/2011/tanks/TankS_rally_18-190311[langshetlint.nl]_30.jpg[/img]

5.
[img]http://www.langshetlint.nl/media/2011/tanks/TankS_rally_18-190311[langshetlint.nl]_69.jpg[/img]

bezoek de vernieuwde website voor de foto's welke de laatste 5 niet hebben gehaald....
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor Cinq-Power » zo maart 20, 2011 23:39

kraats schreef:Ik vind het een beetje jammer dat er, zonder geremd te worden door enige vorm van kennis, dit soort commentaar gegeven wordt.

Neem aan dat dit ook op mij slaat Theo?

Omdat ik deze screenshot geplaatst heb?
Cinq-Power

Berichtdoor kraats » zo maart 20, 2011 23:46

Had jij deze screenshot geplaatst wanneer je had geweten wat de reden en de situatie ter plaatse was? Dat denk ik niet!
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor broeder23 » zo maart 20, 2011 23:58

Ik wil niet vervelend doen, maar dit is nog steeds off-topic.
Misschien toch maar ff nieuw topic maken voor deze discussie.

Dit is het topic voor foto's en video's!!!!
Een dag niet gelachen :mrgreen: , is een dag niet geleefd!!

http://www.nefel.nl/
http://www.smetszeefdruk.nl/
http://www.dttnl.com/
broeder23

[Foto/Video-topic] Tank S (short)Rally 2011

Berichtdoor Hendrik Scholten » ma maart 21, 2011 1:18

Aloha,
Wij Henk en de Vaste OFFICIAL CREW willen ook niet vervelend doen, maar wij als OFFICIALS stonden ook achter een boom,en bij boom 1 staat de brandblusser en boom 2 staat mn zoon met de gele vlag en bij boom 3 sta ik en de reden daarvoor is heel gemakkelijk dat mocht er wat gebeuren dat we er zo snel mogelijk bij zijn als OFFICIAL om HULP te verlenen aan de RIJDERS en wij als OFFICIAL kunnen daar gewoonweg wel ergens anders gaan staan maar dan zien wij niet wat er tussen Post 5 en Post 6 gebeurd en wij moesten van ons uit ook nog kijken naar Post 6a en voor de video klik op deze link http://www.youtube.com/profile?user=117 ... TOz9r630oo

P.S. voor de mensen die het weer voor de zoveelste keer op de OFFICIAL hebben voorzien en ALLES beter weten,Willen wij zeggen draai eens een dag met ons mee daar hebben we reeds een topic hier van gehad alleen de BETERWETERS reageren dan niet op die uitnodiging,en dan kun je zien hoe de situatie is ter plekke en wij stonden op Kp 14 en 16 Kamperveen,een Haaks Links met een Uitremzone en het publiek was er voorbeeldig zoals het ging ( was dat altijd maar zo )
Met Sportieve Rally Groet www.rallysportmedia.nl www.youtube.com/117atdabult
Hendrik Scholten

Berichtdoor bastiaan harmsen » ma maart 21, 2011 1:18

Hier ook mijn foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Voor meer foto's klik hier
bastiaan harmsen

Re: [Foto/Video-topic] Tank S (short)Rally 2011

Berichtdoor tiemen » ma maart 21, 2011 9:20

Hendrik Scholten schreef:P.S. voor de mensen die het weer voor de zoveelste keer op de OFFICIAL hebben voorzien en ALLES beter weten,Willen wij zeggen draai eens een dag met ons mee daar hebben we reeds een topic hier van gehad alleen de BETERWETERS reageren dan niet op die uitnodiging,

- diepe zucht -
tiemen

Berichtdoor adsmits » ma maart 21, 2011 9:53

Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto moet plaatsen.
Ad Smits.[/img]
adsmits

Berichtdoor Holkers » ma maart 21, 2011 10:00

[img]hier%20het%20webadres%20van%20de%20foto%20plaatsen[/img]

(als je het webadres in een post neerzet, kan ik hem wel omzetten ;))
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor adsmits » ma maart 21, 2011 10:07

Sorry het zijn er meer als 5 maar wil het toch laten zien.
Met dank aan Thijs de fotograaf uit Almelo.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding[/img]
adsmits

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's