Sjeik1981 schreef:Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiing 1 APRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is echte de allerbeste 1 april grap van vandaag. ..... pfff kom echt niet meer bij.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
staphorstrallying schreef:Jawel.. maar mag dat ook zonder official licentie?
mousti schreef:Lijkt me ook 1 april vind nergens dat bericht bij Ferm of bij Msport. Alsook, hoe gaat Msport dat doen die wagen zondag servicen op zondag in verhardafstelling en dan de dagen daarop veranderen naar onverhard en sturen naar Jordanië??? Msport neemt graag veel werk op hun nek dan. Kans is klein dus, zal wel de Fiesta S2000 zijn.
Hein schreef:mousti schreef:Lijkt me ook 1 april vind nergens dat bericht bij Ferm of bij Msport. Alsook, hoe gaat Msport dat doen die wagen zondag servicen op zondag in verhardafstelling en dan de dagen daarop veranderen naar onverhard en sturen naar Jordanië??? Msport neemt graag veel werk op hun nek dan. Kans is klein dus, zal wel de Fiesta S2000 zijn.
Afgezien van het feit dat het een grap is, even dit. Ombouwen kunnen ze in een paar uur tegenwoordig omdat gemixte evenementen weer toegestaan zijn. Hans Weijs Motorsport had vorig jaar in Spanje 2 complete sets mee. 1x asfalt en 1x gravel. Op vrijdagavond hebben de monteurs van MY Racing de C2 omgebouwd van gravel naar asfalt. Kan dus makkelijk
Sjeik1981 schreef:Mazzo schreef:Sjeik1981 schreef:Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiing 1 APRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is echte de allerbeste 1 april grap van vandaag. ..... pfff kom echt niet meer bij.
Je doet alsof ik hem heb bedacht,
Jack the Slipper schreef:Ja, belachelijk zeg!! Al 25 minuten te laat en we moeten nog maar een week.......![]()
Zal toch best wel goedkomen denk ik zo maar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten