Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
JOCHEM HANEGRAAF schreef:Eerlijk zaterdag en zondag zou ik geen enkel probleem vinden....+ het beetje vreemde verkenningschema : donderdag tot middernacht vrijdag tot middernacht rally en zaterdag tot middernacht rally: ik weet het ik ben vrij jong maar zelfs ik houd dat maar moeilijk vol
cvgn schreef:@Ron,
Hoe krijg je 22 proeven op 1 dag gereden. Zullen rijders blij mee zijn als je dat voorstelt.
Entreeprijzen omlaag: WAAROM ALTIJD WEER DE DISCUSSIE VAN DE ENTREEPRIJZEN. Als jullie in Belgie gaan kijken kraait er geen haan over de entreeprijzen.
In de toekomst zal men waarschijnlijk op elke rally entree moeten gaan betalen, wil men over enkele jaren nog rally in Nederland hebben.
groeten uit Roosendaal'
Carine van Gastel
cvgn schreef:
Hoe krijg je 22 proeven op 1 dag gereden. Zullen rijders blij mee zijn als je dat voorstelt.
Entreeprijzen omlaag: WAAROM ALTIJD WEER DE DISCUSSIE VAN DE ENTREEPRIJZEN. Als jullie in Belgie gaan kijken kraait er geen haan over de entreeprijzen.
In de toekomst zal men waarschijnlijk op elke rally entree moeten gaan betalen, wil men over enkele jaren nog rally in Nederland hebben.
Er zijn wel proeven bij welke geschrapt kunnen worden (brengen niets behalve meer wedstrijd kilometers)cvgn schreef:@Ron,
groeten uit Roosendaal'
Carine van Gastel
henk 400rr schreef:Ik moet zeggen dat ik als bezoeker tot nu toe alleen maar voordelen heb meegemaakt als er entree gevraagd wordt, in de regel was de sfeer altijd wat gemoedelijker tussen publiek en officials.
Uiteraard ben ik als ras-nederlander niet graag veel geld kwijt aan zoiets, maar van mij mag er best wat gevraagd worden.
MartijnB schreef:Ikzelf persoonlijk kom ook al jaren niet meer na 8 maal ivm al die tupperware poespas eromheen.
Het begint net een automaxx show te lijken soms.
Ik weet aan 1 kant dat het toeschouwers trekt. Maar de kosten stijgen er ook dusdanig onder en zoals Jurgen in zijn persbericht schrijft trekt het nauwelijks tot niet extra bezoekers.
Ik denk persoonlijk dat de organisatie beter back to the roots kan gaan. en al die extra kosten vretende poespas eromheen kan laten voor wat het is.
topsport schreef:cvgn schreef:
Je hoeft geen 22 proeven te rijden Carine!!
Ook ik ben van mening dat er entree geheven moet worden, maar wat betreft de hoogte hiervan reflecteer ik alleen maar naar de reacties van heel veel mensen die best wel naar deze rally zouden willen gaan kijken, maar 25 euro (alleen zaterdag) en 32 euro (passe-partout) toch echt teveel geld vinden.
Afgelopen weekend ben ik trouwens in Tielt geweest, 16 Kp's gevat in een mooi tijdschema en een prachtig startveld met een entree prijs van 15 euro.
Waarom dan overwegen om het cityracen achterwege te laten Hein als dit zo'n grote sponsor is?Hein schreef:MartijnB schreef:Ikzelf persoonlijk kom ook al jaren niet meer na 8 maal ivm al die tupperware poespas eromheen.
Ik weet aan 1 kant dat het toeschouwers trekt. Maar de kosten stijgen er ook dusdanig onder en zoals Jurgen in zijn persbericht schrijft trekt het nauwelijks tot niet extra bezoekers.
Ik denk persoonlijk dat de organisatie beter back to the roots kan gaan. en al die extra kosten vretende poespas eromheen kan laten voor wat het is.
Kijk Martijn en in het vet gemaakte stukje van je quote, daar ga je de mist in. Die 'tupperware poespas' zoals jij zegt kost niks (rijden op delen van een proef die toch al afgezet moest worden) en levert zelfs geld op. Ja, je leest het goed. Het is een grote sponsor.
Ik heb in het verleden ook hard geoordeeld. maar heb nu bijna een jaar in de keuken en verder kunnen kijken. Er hangen heel veel misvattingen om deze rally.
Hein schreef:MartijnB schreef:Ikzelf persoonlijk kom ook al jaren niet meer na 8 maal ivm al die tupperware poespas eromheen.
Kijk Martijn en in het vet gemaakte stukje van je quote, daar ga je de mist in. Die 'tupperware poespas' zoals jij zegt kost niks (rijden op delen van een proef die toch al afgezet moest worden) en levert zelfs geld op. Ja, je leest het goed. Het is een grote sponsor.
Ik heb in het verleden ook hard geoordeeld. maar heb nu bijna een jaar in de keuken en verder kunnen kijken. Er hangen heel veel misvattingen om deze rally.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast