Ton Van Spanje schreef:Zie op autosportforum dat iemand zich heeft aangemeldt en bijna letterlijk mijn tekst overneemt. Wie is dat van hier? Ene tvandeb
er zitten bijna 81 gasten online....
anoniem iemand wss...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ton Van Spanje schreef:Zie op autosportforum dat iemand zich heeft aangemeldt en bijna letterlijk mijn tekst overneemt. Wie is dat van hier? Ene tvandeb
Ton Van Spanje schreef:sebas schreef:Monique van Deelen schreef:uhm....wat is een sortie...??
Een crash
In Frankrijk staat dat bij een uitrit, dus is waarschijnlijk een snelweg afgereden
EdS schreef:Ton Van Spanje schreef:sebas schreef:Monique van Deelen schreef:uhm....wat is een sortie...??
Een crash
In Frankrijk staat dat bij een uitrit, dus is waarschijnlijk een snelweg afgereden
Excuses voor de franse term "sortie"... euh een "baanverlating" of "eraf gegaan" misschien ? Nu niet vragen waar vanaf hé
EdS schreef:
Excuses voor de franse term "sortie"... euh een "baanverlating" of "eraf gegaan" misschien ? Nu niet vragen waar vanaf hé
tt schreef:op autosportforum.be staat dat Deferm er is af gegaan, bonjean ook
staat niet bij bij wie er een ambulance zou zijn
Ton Van Spanje schreef:EdS schreef:
Excuses aanvaard, maar was niet echt nodig. De term zal bij de meesten van ons die ervaring hebben in den Bels wel bekend zijn, Eddy![]()
Die mensen hoef je ook niet uit te leggen wat een "borduur" is.
En nu weer on-topic
Theo Dage schreef:Ene tvandeb
Wie zal dat zijn TonMisschien ene Tom van den Burg
Monique van Deelen schreef:[Ik heb dus in "den Bels" niet zoveel ervaring....als ik het niet snap dan vraag ik het ....![]()
omdat ik wel graag goed op de hoogte ben...
TurboCharged schreef:Als je bij de livetiming het proevenoverzicht bekijkt en op penalites klikt is melissa debackere volgens de organisatie een Retarden heeft ze daarvoor 5 seconden tijdstraf gekregen:P
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten