en het verkennen van de ELE Rally is ook nog eens op 21 mei.
Anders moet je alles verkennen op vrijdag 27 mei...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mantaboy schreef:Wat voor tijd zit er tussen de Sezoens en ELE en wat tussen Amsterdam en Hellendoorn Jorick?
Sjeik1981 schreef:Ik heb eigenlijk een vraag.
Hoeveel tijd zit er tussen de finish van de nationalen en tussen de start van de criteriumrijders.
Ik zit namelijk met tijdschema qua kijken van de proeven. Ik wil de combinatie Veldhoven en Vogelsdonk doen, laat het tijdschema het toe om alle deelnemers op zowel Veldhoven en Vogelsdonk te zien en de onderlinge transfers te doen.
Sjeik1981 schreef:Nu las ik net dat slowly sideways, met 10 auto`s, komt. Echter ze rijden alleen de tweede ronde. Het criterium rijdt ronde 1 en 2.
Nu wil ik weten, kun je tussen de proeven makkelijk hoppen of is er veel vertraging en kan je beter blijven plakken. Ik had eerst een timing gemaakt zodat ik alle proeven kan zien. Nu zie ik dat de histo alleen ronde 2 rijden en het criterium ronde 1 en 2, aangezien ik deze ook wil zien.
Heb ik een aanpassing voor mezelf gemaakt en alleen Veldhoven en Vogelsdonk te bekijken en wel alles. Is dit reëel of ook niet uitvoerbaar.
PS nog mooie punten voor Vogelsdonk, veldhoven heb ik met gemak 3 mooie punten kunnen vinden.
Daarbij wil ook nog graag weten of de KP tickets voor gehele dag op de proef geldig zijn, want anders kan je beter een all-KP ticket kopen.
Iemand hierop een reactie.
Groeten,
Erik
antoine schreef:of misschien wel 2?![]()
Gecopieërd van autosportforum.be:Van Eldik komt dat is een paar weken geleden al vermeld. Schilt zal waarschijnlijk ookwel komen want 1 S14 laten rijden is vrij duur. En Romain is nog opzoek naar budjet.

Paperclip schreef:Schilt ja. van Eldik nog niet, maar misschien heeft dat ook wel met de navigator te maken want Robin Buysmans navigeert bij Tsjoen zo te zien.
Het lijstje begint steeds leuker te worden bij deze fantastisch mooie rally.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast