47st Paradigit-ELE rally 27-28 Mei 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor aschoester » do mei 26, 2011 19:11

tt schreef:hoezo is ele dit jaar op vrijdag en zaterdag was toch altijd zaterdag,zondag?

En hoelang ben jij al niet bij de ELE Rally geweest?!? afgelopen paar jaar altijd op vrijdag en zaterdag geweest.
aschoester

Berichtdoor Paperclip » do mei 26, 2011 19:12

Dat was vorig jaar ook al zo, tt. En het jaar daarvoor dacht ik ook al.

Ook ik heb het pakket dus inmiddels en het boekje + proevenkaart/startlijst zien er zoals gewoonlijk netjes uit. Toch heb ik hier ook weer iets over te zeuren (sorry, is het pakket er eindelijk en dan heb ik alsnog wat te mouwen :P ).
Want het detail-kaartje van KP Son is namelijk wel een ouwe. De situatie is daar nu compleet anders, de opritten zijn veranderd en ik denk dat dat vooral voor de bezoekers van (ver) buiten Eindhoven erg lastig kan worden wat betreft het bereiken van deze KP. Verbeterpuntje voor volgend jaar lijkt me? (Ik bedoel het goed hoor).
Verder vind ik het persoonlijk wel jammer dat er geen schild (zoals 'beloofd' op de site) bij zat of een stickers of iets. Niet dat dat een ramp is maar dat soort prullaria vind ik vaak wel leuk om te bewaren.

Tot zover mijn bevindingen van het boekje, ik zal er verder niet te veel over zeggen wat er allemaal in staat want daarvoor moet je het kopen :wink:
Paperclip

Berichtdoor tt » do mei 26, 2011 19:14

denk 09,ojaa tuurlijk toen was het ook al op zaterdag
tt

Berichtdoor TWENGELTJE » do mei 26, 2011 21:58

Ik zou zeggen robbert word official dan krijg je altijd een schildje en een sticker
TWENGELTJE

Berichtdoor Paperclip » do mei 26, 2011 22:16

Nee. Hoewel ik onwijs respecteer wat deze mensen allemaal doen voor de sport, ga ik voorlopig nog altijd voor het kijken en foto's maken, en vooral dat laatste is natuurlijk uit den boze als official zijnde. Maar misschien over een aantal jaar als de nieuwigheid van het fotograferen af is. :wink:

En klagen zoals ik in m'n vorige post deed is natuurlijk altijd makkelijk. Dat weet ik ook wel. :wink:
Paperclip

Berichtdoor miep666 » do mei 26, 2011 22:22

Paperclip schreef:Nee. Hoewel ik onwijs respecteer wat deze mensen allemaal doen voor de sport, ga ik voorlopig nog altijd voor het kijken en foto's maken, en vooral dat laatste is natuurlijk uit den boze als official zijnde. Maar misschien over een aantal jaar als de nieuwigheid van het fotograferen af is. :wink:

zag in wallonie toch eentje die foto's deed maken en totaal niet op zijn bocht aan het letten was, dus het kan wel :roll: :roll:

waar is morgen de keuring? morgen toch vrij ken ik net zo goed ff gaan kijken
miep666

Berichtdoor Davekuh » do mei 26, 2011 22:35

@robbert, ik vind het niet klagen hoor. Je mag toch best aangeven dat je dat leuk gevonden zou hebben. Niks mis mee.

@michel, sssst :wink: :wink: we gaan het nog even niet over de officials hebben. Behalve dan dat ze weer hun best gaan doen dit weekend :)

Dan nog even een huishoudelijke mededeling. Ondanks dat wij allemaal de netste en beste rijders van nederland zijn. Helmond is nog steeds de hoofdstad van de flitspalen. En vooral de A270 leent zich er goed voor om het gas open te trekken, maar ga er maar vanuit dat daar erg goed gecontroleerd word.
Davekuh

Berichtdoor Paperclip » do mei 26, 2011 22:43

Leuk (en wat mij betreft ook goed!) dat Omroep Brabant zo lekker veel aandacht aan de ELE geeft. Mooie promotie in de regio. Nu hebben ze een best grappige vooruitblik op komend weekend.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/15582 ... Rally.aspx
(rechts kun je het verslag/filmpje afspelen)

Wel een beetje lullig voor de niet-brabantse kanshebbers, dat zij er geen aandacht krijgen. :)
Paperclip

Berichtdoor Nl Fotografie » do mei 26, 2011 22:47

Davekuh schreef: Dan nog even een huishoudelijke mededeling. Ondanks dat wij allemaal de netste en beste rijders van nederland zijn. Helmond is nog steeds de hoofdstad van de flitspalen. En vooral de A270 leent zich er goed voor om het gas open te trekken, maar ga er maar vanuit dat daar erg goed gecontroleerd word.

Houd er ook rekening mee dat de A270 vanuit Helmond tegenwoordig een stuk later begint, en vanuit Eindhoven een stuk eerder ophoud als voorheen.
---
Niels van der Laan
http://www.nlfotografie.nl

Afbeelding
Nl Fotografie

Berichtdoor Davekuh » do mei 26, 2011 22:55

Dat is een goede ja Niels. Was ik eventjes vergeten...
Davekuh

Berichtdoor rallyfan323 » vr mei 27, 2011 5:34

Ook op de N279 van Helmond naar Asten zal gecontroleerd worden ook op afslaan daar waar het niet mag. Deze wegen zijn in het verleden vaak gebruikt om de "korte" route naar de KP's Vlierden en Asten te nemen.

allen en goed rally weekend.
Officials Are Closer Than They Appear.
rallyfan323

Berichtdoor antoine » vr mei 27, 2011 5:43

Klopt het dat Wintelre dit jaar andersom word gereden?
Afbeelding
antoine

Berichtdoor rallyfan323 » vr mei 27, 2011 6:05

antoine schreef:Klopt het dat Wintelre dit jaar andersom word gereden?

als ik me niet vergis :wink: , is het een nieuwe route.
Officials Are Closer Than They Appear.
rallyfan323

Berichtdoor 2rallyman1 » vr mei 27, 2011 9:09

Kevin met een Evo groep A als voorrijder.... LEUK!!! :lol:
2rallyman1

Berichtdoor borbase » vr mei 27, 2011 9:33

zo batterijen opgeladen van de nieuwe camera
en na het weekend zal ik de resultaten laten zien
heb er veel zin in dadelijk eerst naar de service
veel plezier iedereen :D
borbase

VorigeVolgende