ff een ding he heren en dames, ken je die van: als er een schaap over de dam is, .....
Dus ga maar vast sparen.
7 rally's waar minimaal 20 euri betaald moet worden, er gaan geruchten dat er meer betaald moet worden dussssssssssss.
Cya John
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nkroeze wrote:
Misschien van de term "Publiekstrekker" gehoord?
Met alle respect hoor, maar kleinere teams als wij trekken het publiek niet! (hoewel ik met de volvo wel probeer ze te vermaken)
Maar, staan er 4 of 5 wrc's op de lijst, lees je ook hier "Hey, dat wordt gaaf, wat een dik startveld", laat staan hoe dat dan bij de iets minder doorgewinterde rallyfan is....
John wrote:
ff een ding he heren en dames, ken je die van: als er een schaap over de dam is, .....
Dus ga maar vast sparen.
7 rally's waar minimaal 20 euri betaald moet worden, er gaan geruchten dat er meer betaald moet worden dussssssssssss.
Cya John
luckyluck wrote: Voor degenen die terug reageerden richting mij zonder mij te kennen, kan ik alleen maar zeggen dat ik inderdaad veel van de nederlandse autosport en rallysport in het bijzonder weet, en er een serieuze bijdrage aan heb geleverd. Ik heb vrijwel alles gedaan in de ruim 20 jaar dat ik actief in de rallysport ben.
nkroeze wrote:
Steven, daar kiezen wij voor (en we WETEN dat), het publiek WEET het nog niet!
En daarnaast, ik rij liever als dat ik sta te kijken, dus dan maar zoveel mogelijk geld uit elk hoekje zoeken.....
nkroeze wrote:
Verslaving, ja, daar ben ik eigenlijk ook een beetje bang voor. Maar jammer dat je dat zo hardop zegt! Ik dacht er ooit nog wel weer vanaf te komen!:)
rallyboy wrote:
misschien een domme vraag maar hoe willen ze de boel gaan afzetten,op elke kruising of t-splitsing een official die kijkt of iedereen eeen kaartje heeft gekocht ? dan hebben ze veel official's nodig 20 kp's maal ongeveer 20 kruisingen of t-splitingen =400 !
wacht graag op antwoord.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten