BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor John » za mei 22, 2004 19:58

ff een ding he heren en dames, ken je die van: als er een schaap over de dam is, .....
Dus ga maar vast sparen.
7 rally's waar minimaal 20 euri betaald moet worden, er gaan geruchten dat er meer betaald moet worden dussssssssssss.

Cya John
John

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Marcel Vogels » za mei 22, 2004 21:09

nkroeze wrote:
Misschien van de term "Publiekstrekker" gehoord?

Met alle respect hoor, maar kleinere teams als wij trekken het publiek niet! (hoewel ik met de volvo wel probeer ze te vermaken :))

Maar, staan er 4 of 5 wrc's op de lijst, lees je ook hier "Hey, dat wordt gaaf, wat een dik startveld", laat staan hoe dat dan bij de iets minder doorgewinterde rallyfan is....

Juist, maar de echte rally liefhebbers komen ook als er geen WRC's meedoen!!! doet er bij een sprint ooit een wrc mee? nee nooit, kijk maar eens hoe druk het soms is
Marcel Vogels
Marcel Vogels

Berichtdoor luckyluck » zo mei 23, 2004 16:53

Het was zeker niet mijn bedoeling om Theo te beledigen of iets dergelijks, Ik ken hem namelijk niet persoonlijk voor zover ik weet, ben zelf namelijk heel lang niet op dit forum geweest, en ken zijn link niet met de sport. Het was dus ook puur een reactie op dat ene stukje. Voor degenen die terug reageerden richting mij zonder mij te kennen, kan ik alleen maar zeggen dat ik inderdaad veel van de nederlandse autosport en rallysport in het bijzonder weet, en er een serieuze bijdrage aan heb geleverd. Ik heb vrijwel alles gedaan in de ruim 20 jaar dat ik actief in de rallysport ben. Ik heb dus de echte dikke groep B's nog zien rijden, ze vervangen zien worden door de groep A en later de WRC. De BHV heeft vaak het voortouw genomen met vernieuwingen in nederland, en heeft daar in het begin vaak kritiek over gehad, maar is daarna ook vaak gevolgd door andere organisaties. Het was ook niet altijd een succes, maar heel vaak ook wel. En ja ik ben nu chauvinistisch, want ik ben vanaf het begin betrokken bij de BHV en heb er aan meegeholpen om deze mooie rally op het nivo te brengen waar hij nu is en hopenlijk nog lang blijft. Wat de entree betreft, het is bittere noodzaak en ik denk dat dit ook navolging gaat krijgen, zoals eerst de beperkte entree op publieksproeven. Volgens mij was dit ook weer een kwestie die iedere organisatie noodzakelijk acht, maar niemand durfde er aan te beginnen. De tijd zal het leren. Graag tot juli bij een mooie BHV rally in West-Brabant.
luckyluck

Berichtdoor StevenK » zo mei 23, 2004 17:36

John wrote:
ff een ding he heren en dames, ken je die van: als er een schaap over de dam is, .....
Dus ga maar vast sparen.
7 rally's waar minimaal 20 euri betaald moet worden, er gaan geruchten dat er meer betaald moet worden dussssssssssss.

Cya John

Ah, wat zielig; 7 x 20 euro ? Da's nog niet eens de helft het inschrijfgeld van de goedkoopste sprint in Nederland.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor nkroeze » zo mei 23, 2004 17:39

Steven, daar kiezen wij voor (en we WETEN dat), het publiek WEET het nog niet!

En daarnaast, ik rij liever als dat ik sta te kijken, dus dan maar zoveel mogelijk geld uit elk hoekje zoeken.....
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor ExTaxi » zo mei 23, 2004 18:14

luckyluck wrote: Voor degenen die terug reageerden richting mij zonder mij te kennen, kan ik alleen maar zeggen dat ik inderdaad veel van de nederlandse autosport en rallysport in het bijzonder weet, en er een serieuze bijdrage aan heb geleverd. Ik heb vrijwel alles gedaan in de ruim 20 jaar dat ik actief in de rallysport ben.

Luckyluck, met die nickname en 6 posts op het forum weet niemand wie je bent.....dus weet men niet dat er iemand spreekt met 20 jaar rally-ervaring.

Berichtdoor StevenK » zo mei 23, 2004 18:19

nkroeze wrote:
Steven, daar kiezen wij voor (en we WETEN dat), het publiek WEET het nog niet!

't Is geen kiezen, maar een verslaving...
En daarnaast, ik rij liever als dat ik sta te kijken, dus dan maar zoveel mogelijk geld uit elk hoekje zoeken.....

Hier net zo.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor nkroeze » zo mei 23, 2004 18:22

Verslaving, ja, daar ben ik eigenlijk ook een beetje bang voor. Maar jammer dat je dat zo hardop zegt! Ik dacht er ooit nog wel weer vanaf te komen! :):)
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor kraats » zo mei 23, 2004 19:34

Het was zeker niet mijn bedoeling om Theo te beledigen of iets dergelijks, Ik ken hem namelijk niet persoonlijk voor zover ik weet, ben zelf namelijk heel lang niet op dit forum geweest, en ken zijn link niet met de sport.
=======================
Ik weet ondertussen wel wie je bent en ik denk dat wanneer je je net zo zou gedragen als een iemand met eenzelfde achternaam die ook hier wel eens wat postte, en ook in de organisatie van de BHV zat je wat meer respect zou kunnen afdwingen.
-----------------------
Het was dus ook puur een reactie op dat ene stukje. Voor degenen die terug reageerden richting mij zonder mij te kennen, kan ik alleen maar zeggen dat ik inderdaad veel van de nederlandse autosport en rallysport in het bijzonder weet, en er een serieuze bijdrage aan heb geleverd. Ik heb vrijwel alles gedaan in de ruim 20 jaar dat ik actief in de rallysport ben. Ik heb dus de echte dikke groep B's nog zien rijden, ze vervangen zien worden door de groep A en later de WRC. De BHV heeft vaak het voortouw genomen met vernieuwingen in nederland, en heeft daar in het begin vaak kritiek over gehad, maar is daarna ook vaak gevolgd door andere organisaties. Het was ook niet altijd een succes, maar heel vaak ook wel.
=======================
En dat is nu net hetgeen ik ze helemaal niet in steun omdat de zaken die veranderd zijn in de nederlandse rallysport, inderdaad op voortouw van de organisatie van de huidige BHV EXPOgroep rally, eraan hebben bijgedragen dat in NL de rally "anders" werd. En doe nou alsjeblieft niet alsof dat allemaal een verbetering is!!
-----------------------------
En ja ik ben nu chauvinistisch, want ik ben vanaf het begin betrokken bij de BHV en heb er aan meegeholpen om deze mooie rally op het nivo te brengen waar hij nu is en hopenlijk nog lang blijft.
==========================
Hoog nivo bedoel je?
Ervan uitgaande dat ik het verkeerd zie, verzoek ik je om nou eens aan te geven waarin jullie meer zijn of meer bieden dan andere organisatoren.
En dan heb ik het over alle zaken die iets hebben met rally, dus bedoel ik niet die industrieterrein poppenkast van de laatste jaren. En dat gaan we dan afwegen tegen allerlei zaken die mij in het geheugen staan gegrift die gewoonweg slecht voor de sport zijn.

Ik vraag me af waarom een organisatie met misschien wel de mooiste proeven van NL ieder jaar weer van die rare dingen uitvind.
Dit hebben ze n.m.m. helemaal niet nodig.
En dan heb ik het niet over de het betalen voor de entree op de proeven maar o.a. het achterhouden van info en het scheiden van de verschillende kamioenschappen.

chauvinisme okee, maar doe eens aan zelfevaluatie want je staat je ook nu weer op de borst te kloppen en te vertellen dat je het allemaal zo geweldig doet.....
Jullie doen het best goed maar andere organisatoren hebben het zeker niet minder voor elkaar, toch?
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor StevenK » zo mei 23, 2004 19:37

nkroeze wrote:
Verslaving, ja, daar ben ik eigenlijk ook een beetje bang voor. Maar jammer dat je dat zo hardop zegt! Ik dacht er ooit nog wel weer vanaf te komen! :):)

Je eigen verslaving onderkennen is de eerste stap, er over durven praten de tweede.

Op deze manier ben je dus al een behoorlijk eind op weg :D
StevenK
Site Admin

Berichtdoor rallyboy » zo mei 23, 2004 20:10

misschien een domme vraag maar hoe willen ze de boel gaan afzetten,op elke kruising of t-splitsing een official die kijkt of iedereen eeen kaartje heeft gekocht ? dan hebben ze veel official's nodig 20 kp's maal ongeveer 20 kruisingen of t-splitingen =400 !
wacht graag op antwoord.
rallyboy

Berichtdoor nkroeze » zo mei 23, 2004 20:24

rallyboy wrote:
misschien een domme vraag maar hoe willen ze de boel gaan afzetten,op elke kruising of t-splitsing een official die kijkt of iedereen eeen kaartje heeft gekocht ? dan hebben ze veel official's nodig 20 kp's maal ongeveer 20 kruisingen of t-splitingen =400 !
wacht graag op antwoord.

Gelukkig klopt die rekensom niet :)

Veel kp's worden meerdere malen verreden, dus ik schat het op zo'n 9 verschillende? Dat is al de helft!

Misschien hebben ze de scouting of andere verenigingen benaderd die daar een kleine vergoeding voor krijgen? Geen idee hoor...
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor rallyboy » zo mei 23, 2004 20:29

ja niels daar heb je gelijk aan we wachten wel af??
rallyboy

Berichtdoor nkroeze » zo mei 23, 2004 20:29

Weinig andere keus he :)
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor kraats » zo mei 23, 2004 20:36

Dat is dus o.a. het "volgepropte" industrieterrein waar jij het net over had. Becks, vd. Pol, de 4x4's en motoren (e.a.) zijn daar natuurlijk precies de goede items voor! Kijk naar de Euregio met de Porsche GT3, super toch?
================
Ja om publiek daarheen te trekken wel, maar ik kom voor rally en wens dus niet te betalen voor zaken die daar niks mee te maken hebben. Want voor GT3's ga ik wel naar een circuit als ik die wil zien. Dan moeten ze wat anders gaan organiseren als ze niks kunnen bedenken om rally aantrekkelijk te maken tot de laatste auto.
Andersom starten bijvoorbeeld zou een optie kunnen zijn. Wordt de strijd ook wat eerlijker. En je hebt dan ook een betere spreiding van publiek verplaatsingen.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden