MartijnB schreef:Carine
sorry dat ik t moet zeggen hoor.
Maar volgens mij heb jij nog nooit 1 meter kp op snelheid gereden in een rallyauto. Laat staan dat je uberhaubt een rijders licentie hebt.
Sorry voor de directe manier van reageren. Maar ik geloof niet jij bepaald wat een rijder wel of niet leuk MOET vind.
En hier laat ik het verder bij. Geen zin om dit topic te gaan vervuilen
Beste Martijn,
Het gaat er niet om of iemand vindt wat jij leuk moet vinden, of wat een ander leuk moet vinden. Je moet het anders zien, denk ik.
Ook iemand zonder rijders licentie kan heel goed beoordelen hoe het met de kosten zit. Wanneer het in Nederland veel duurder zou zijn ligt dit niet aan de organisatoren.
Ik heb gelukkig ook nog nooit een meter in een wedstrijd gereden, en dat wil ik zo houden. Maar ik kan best beoordelen wat er wel of niet "goedkoper" zou zijn. Maar daar gaat het in de hele discussie niet om omdat het voor iedereen een persoonlijk verhaal is.
De Nederlandse wet en de BSR regels zijn nu eenmaal anders dan in het "veel betere België". Niet beter of slechter, maar laat ik het vooral anders noemen. En als iemand zijn prioriteiten anders bepaald dan een ander, heb je een verschil van mening. En om dat in te zien heb je echt geen meter KP Km nodig, hoor. Dat vind ik onzin.