Han schreef:RG-Rallysport schreef:Micheal Coers gaat ook super in de 20540 ste algemeen na 3 kp's .........
Zal nog wel een correctie komen
Want ??
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Han schreef:RG-Rallysport schreef:Micheal Coers gaat ook super in de 20540 ste algemeen na 3 kp's .........
Götz schreef:Han schreef:RG-Rallysport schreef:Micheal Coers gaat ook super in de 20540 ste algemeen na 3 kp's .........
waarop baseer jij dat?? Tijden schelen max 30 seconden per proef.....
Zo'n 205-je gaat gewoon erg hard met een goede equipe
Han schreef:Götz schreef:Han schreef:RG-Rallysport schreef:Micheal Coers gaat ook super in de 20540 ste algemeen na 3 kp's .........
waarop baseer jij dat?? Tijden schelen max 30 seconden per proef.....
Zo'n 205-je gaat gewoon erg hard met een goede equipe
Ik ben me pet al aan het zoeken, maar KP2 is wel heel erg snel.
brekmans schreef:valt ook nog wel mee toch?
Swaanen kan goed meekomen
RG-Rallysport schreef:brekmans schreef:valt ook nog wel mee toch?
Nou als je kijkt dat hij na de eerste boucle 2 stond op 0.2 sec en nu na kp4 op plek 3 met 6,7 sec op de nummer een , zal hij toch ook tandje bij moeten zetten
Huufke schreef:RG-Rallysport schreef:brekmans schreef:valt ook nog wel mee toch?
Nou als je kijkt dat hij na de eerste boucle 2 stond op 0.2 sec en nu na kp4 op plek 3 met 6,7 sec op de nummer een , zal hij toch ook tandje bij moeten zetten
En als je goed kijkt, dan zie je dat Jeroen op de eerste keer KP Luttenberg ruim 10 seconden liet liggen. Ik verwacht dat hij er nu gewoon weer goed bij zal zitten en dat dit morgen niet gek veel anders zal zijn.
RG-Rallysport schreef:Huufke schreef:RG-Rallysport schreef:brekmans schreef:valt ook nog wel mee toch?
En als je goed kijkt, dan zie je dat Jeroen op de eerste keer KP Luttenberg ruim 10 seconden liet liggen. Ik verwacht dat hij er nu gewoon weer goed bij zal zitten en dat dit morgen niet gek veel anders zal zijn.
Was maar 1 sec op dennis ........
steven16V schreef::roll: vind huzink maar weer droevig
RG-Rallysport schreef:Het is een gave strijd tussen beide WK mannen !!! De rest zal tandjes bij moeten zetten om dat tempo bij te houden , Dennis begint ook goed in zijn ritme te komen met de Fiesta !! Scratch nummer 3 is bijna een feit !!! met nog maar 2,1 sec achterstand, voor de neutrale kijker heel gaaf !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten