Veenhuizen Groep Nederland Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mrhanky » zo okt 09, 2011 11:41

Ik heb ook zeker genoten. Wij kwamen tussen 13.30 en 14.00 in putten aan in konden toen niet bij het punt komen waar we een info boekje konden kopen. Overal was de weg afgesloten (ivm een proef)

Uiteindelijk de auto neergezet en de proef opgelopen en toen zijn we gaan wachten tot KP9 zou beginnen. Die helemaal afgekeken (incl shortrally) en toen via de Mac naar Harselaar gereden. Daar 5 euro gedokt om het terrein op te komen en toen nog kunnen genieten van de auto's op het Industrie terrein.

Foto's van KP9 zijn goed gelukt, die van Harselaar minder. Toch maar eens uitzoeken hoe ik het beste savonds foto's kan maken (heb een 5D + 550ex).
mrhanky

Berichtdoor Cinq-Power » zo okt 09, 2011 11:50

MartijnB schreef:En daarbij word je als 0 rijder geacht met enige reserves te rijden. En is het zeker niet de bedoeling om als 0 rijder een snelste tijd neer te zetten.

0 wagen heeft op kp6 ook nog even in de sloot gelegen, gelukkig net op een punt met publiek anders had de berging in actie mogen komen.
Cinq-Power

Berichtdoor bveen » zo okt 09, 2011 11:54

KP11 op het gedeelte van de rondkoers ook. Daar was 20 man publiek nodig om hem weer op het droge te krijgen...
bveen

Berichtdoor EvoV6 » zo okt 09, 2011 12:34

hahaha kp 11 stonden wij ook. Beetje rare plek waar hij er af schoot.. en duurde ff, maar hij reed weer.. later..

Was t trouwens Gert of stapte Jasper na zijn uitval in de 0??
EvoV6

Berichtdoor RobinV-Rally » zo okt 09, 2011 12:41

Ik heb alleen Gert gezien in de 0...
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor ferry bakker » zo okt 09, 2011 13:11

Het was Gert,
ferry bakker

Berichtdoor EvoV6 » zo okt 09, 2011 13:19

Oke, vroeg t me af omdat hij (Gert) zo over de baan boenderde... anders als ik gewend ben..hahahaha
EvoV6

Berichtdoor marlous » zo okt 09, 2011 13:51

Poging doodslag ten laste gelegd volgens deze krant...
http://www.barneveldsekrant.nl/plaatsna ... 73661.html
marlous

Berichtdoor TWENGELTJE » zo okt 09, 2011 14:02

EvoV6 schreef:Oke, vroeg t me af omdat hij (Gert) zo over de baan boenderde... anders als ik gewend ben..hahahaha

Ja volgens mij word die ouwe met de wedstrijd gekker :lol:
TWENGELTJE

Berichtdoor RSgirls » zo okt 09, 2011 18:03

ceesford schreef:@ rs girls : politie hoort hier toch gewoon op in te spelen? ik bedoel dit het valt volgens mij toch onder openbare dronkenschap/verstoring van de openbare orde..opzouten dat tuig van de kp verwijderen,het lijkt mij de taak van politie de veiligheid te waarborgen..

wat wil je :op elk kruispunt een politieman/vrouw neerzetten ?

nee dat bedoelde ik niet,ik reageerde daarmee op deze reactie

"Is het al zo dat sport evenementen zelf moeten opdraven voor de kosten van inzet van politie? als dat niet zo is mag de politie wel ingroepen worden,kunnen die ze mooi vriendelijk verzoeken de proef te verlaten. Oprotten met dat schorem!!! openbaar dronkenschap en onze mooie sport naar de klote helpen, Losers. (ik kan me hier kwaad over maken)"

Ik bedoelde niet dat op ieder kruispunt een politie agent moet staan,ik bedoelde:het feit dat de organisatie de kosten van politie mag ophoesten,echter vindt ik dit onrechtvaardig temeer dat zulk tuig vrijwillig naar een bepaalde KP komt en vervolgens officials gaan lopen bedreigen,dan moet de politie gewoon doen waar ze borg voor staan handhaving openbare orde en veilgheid,en dus geen kosten op de organisatie gaan verhalen maar op de veroorzakers van de overlast op KP12..zaols in dit geval op KP12..vervolgens niets vriendelijk verzoeken om de KP te verlaten..nee maar dan net als in andere sporten lik op stuk beleid uitvoeren en op zulke raddraaiers het zgh. snelrecht toepassen..dat bedoelde ik..want op ieder kruispunt een agentje planten is onbegonnen werk :wink:
RSgirls

Berichtdoor uw official op stap » zo okt 09, 2011 19:11

marlous schreef:Poging doodslag ten laste gelegd volgens deze krant...
http://www.barneveldsekrant.nl/plaatsna ... 73661.html

Ff lekker mijn gal gespuwd daar
uw official op stap

Berichtdoor antoine » zo okt 09, 2011 19:29

antoine schreef:Net terug van een leuke wedstrijd. Maar ik heb 1 vraagje.. wat vonden jullie van het service terrein?? opstelling, in en uit rijden..
Ik vond het een zooitje :oops: Dat dit 1 van de weinig plaatsen was om de service te plaatsen is mij bekend, alleen misschien anders inrichten??

Blijkbaar is niemand het eens met mij...iets waar ik weinig van geloof, ik heb een paar rijders gezien waarbij de rook niet door alleen de uitlaat kwam..
Afbeelding
antoine

Berichtdoor RG-Rallysport » zo okt 09, 2011 19:51

RSgirls schreef:
ceesford schreef:@ rs girls : politie hoort hier toch gewoon op in te spelen? ik bedoel dit het valt volgens mij toch onder openbare dronkenschap/verstoring van de openbare orde..opzouten dat tuig van de kp verwijderen,het lijkt mij de taak van politie de veiligheid te waarborgen..

wat wil je :op elk kruispunt een politieman/vrouw neerzetten ?

nee dat bedoelde ik niet,ik reageerde daarmee op deze reactie

"Is het al zo dat sport evenementen zelf moeten opdraven voor de kosten van inzet van politie? als dat niet zo is mag de politie wel ingroepen worden,kunnen die ze mooi vriendelijk verzoeken de proef te verlaten. Oprotten met dat schorem!!! openbaar dronkenschap en onze mooie sport naar de klote helpen, Losers. (ik kan me hier kwaad over maken)"

Ik bedoelde niet dat op ieder kruispunt een politie agent moet staan,ik bedoelde:het feit dat de organisatie de kosten van politie mag ophoesten,echter vindt ik dit onrechtvaardig temeer dat zulk tuig vrijwillig naar een bepaalde KP komt en vervolgens officials gaan lopen bedreigen,dan moet de politie gewoon doen waar ze borg voor staan handhaving openbare orde en veilgheid,en dus geen kosten op de organisatie gaan verhalen maar op de veroorzakers van de overlast op KP12..zaols in dit geval op KP12..vervolgens niets vriendelijk verzoeken om de KP te verlaten..nee maar dan net als in andere sporten lik op stuk beleid uitvoeren en op zulke raddraaiers het zgh. snelrecht toepassen..dat bedoelde ik..want op ieder kruispunt een agentje planten is onbegonnen werk :wink:

Op onze KP heeft de sterke arm goed gehandeld toen een van de officials bedreigt werd meederen malen , werd direct ingegrepen en komende week na de aangifte word het heerlschap opgehaald voor een verhelderend gesprek.
RG-Rallysport

Berichtdoor astra driver » zo okt 09, 2011 20:08

antoine schreef:
antoine schreef:Net terug van een leuke wedstrijd. Maar ik heb 1 vraagje.. wat vonden jullie van het service terrein?? opstelling, in en uit rijden..
Ik vond het een zooitje :oops: Dat dit 1 van de weinig plaatsen was om de service te plaatsen is mij bekend, alleen misschien anders inrichten??

Blijkbaar is niemand het eens met mij...iets waar ik weinig van geloof, ik heb een paar rijders gezien waarbij de rook niet door alleen de uitlaat kwam..

Het was gewoon slecht. Elke keer als wij binnen kwamen ging de wrc auto's net weg. en die gaan echt niet aan de kant :evil: . En dat terwijl er 50 meter eerder ook een ingang in het hek zat zodat er gemakkelijk nog een ingang te maken was....
astra driver

Berichtdoor steven16V » zo okt 09, 2011 20:48

antoine schreef:

:roll: toen ik aan kwam lopen vrijdag middag om de service te bezoeken had ik al iets van dit word een chaos volgens mij
steven16V

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden