Zat net op de site van Bob de Jong te kijken, hij staat nu 2e algemeen achter van Deijne en hij schrijft op zijn website wel een heel cool en sportief stuk!
Bron:
http://www.bobdejong-rally.com/Joomla/index.php/rally-report
"Quote"
Met de laatste rally in het vooruitzicht en de strijd voor het kampioenschap nog compleet open wordt dit dus een hele belangrijke wedstrijd!
Op dit moment staan wij op de 2e plaats met 345 punten en alleen de winst geeft ons 100% zekerheid voor de titel.
Mijn belangrijkste concurrenten voor het kampioenschap zijn:
- Tonnie van Deijne (1e met 355 punten)
- Antoine van Ballegooien (3e met 325 punten)
- Faron Van Lieshout (4e met 300 punten en een gevaarlijke outsider)
Helaas hebben ze op 6 november ook een preproloog gepland staan voor de mensen die Dakar gaan rijden, hier hoort dus ook Tonnie van Deijne bij, onze belangrijkste concurrent. Ik hoop echt dat hij toch kiest voor het duel in het Nationaal Nederlands Rally Kampioenschap zodat het tot op het laatste moment spannend blijft wie er met de titel vandoor gaat.
Vorig jaar heb ik in dezelfde situatie gezeten voor het Rallysprint Kampioenschap waar het ook tot de laatste rally echt spannend was en ik Algemeen Nederlands vice kampioen Sprint 2010 ben geworden.
We (Kees & ik) gaan er alles aan doen om er deze keer met de titel van door te gaan!
Graag wil ik mijn sponsoren alvast bedanken voor een geweldig rally seizoen en hoop dat jullie me in 2012 weer volop willen steunen.
- Mad Croc
- E.I. Sturdza
- BDJ Imports
- Quadpost
- OMI Performance
- PM Piping
- Cattery of the Black Moon
En natuurlijk niet te vergeten Patrick Beelen a.k.a. Rallylover voor het maken van alle mooie foto's en natuurlijk alle trouwe supporters!
Groeten,
Bob
"Unquote"
Helemaal super om te lezen dat hij hoopt dat van Deijne ook aanwezig is zodat het kampioenschap echt spannend blijft tot het laatste moment!
Ondanks dat er tot nu toe nog niet veel WRC's staan ingeschreven zal dit uiteraard weer een super evenement worden!
Grt. Eammon[url][/url]