Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gertveurink schreef:heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.
Glenniiejj schreef:gertveurink schreef:heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.
Ik gok gewoon met zijn EVO X. aangezien hij voor het kampioenschap rijd en denk ik niet de 3e plaats wil laten schieten door met een andere auto te starten
RG-Rallysport schreef:Glenniiejj schreef:gertveurink schreef:heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.
Ik gok gewoon met zijn EVO X. aangezien hij voor het kampioenschap rijd en denk ik niet de 3e plaats wil laten schieten door met een andere auto te starten
Voor het kampioenschap kan bij ook met een andere wagen komen als het maar in dezelfde groep valt N4 dus
Glenniiejj schreef:RG-Rallysport schreef:Glenniiejj schreef:gertveurink schreef:heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.
Voor het kampioenschap kan bij ook met een andere wagen komen als het maar in dezelfde groep valt N4 dus
Zou je denken dat ie met een andere N4 start dan? Ik zeg niet dat er geen mogelijkheid is dat ie met een andere N4 start maar Rally Team Brabant heeft 2 auto's waarvan een evo x (n4) en een ford focus (a7)
Ik denk gewoon de Evo X hoor!
ik zou verbaasd zijn als het toch anders is;):P
gertveurink schreef:astra driver schreef:hoezo zou hij niet met de evo x starten dan?
Omdat op de lijst met inschrijvingen de auto NNB is.
Glenniiejj schreef:gertveurink schreef:astra driver schreef:hoezo zou hij niet met de evo x starten dan?
Omdat op de lijst met inschrijvingen de auto NNB is.
Met welke N4 auto denk jij dat hij start dan Gert?
Glenniiejj schreef:Mij lijkt het vrij onlogisch als hij 25 punten voor op de nummer 4 staat en dan met een ander groep N4 zou starten die hij vrijwel niet kent of niet goed genoeg kent om zijn 3e plek te behouden. Toch sluit ik niks uit maar het lijk mij gewoon vrij onlogisch!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 187 gasten