Misschien kan oa Steven duidelijkheid bieden, die snapt dit soort moeilijke zinnen wel.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Gaan we muggenziften?jeroensprint schreef:Hans Poortman schreef:Jeroen.
Denk toch dat je buurman het iets beter moet lezen
Bij 0.6 staat toch echt:
Het technisch paspoort moet tijdens alle keuringen van een evenement getoond kunnen worden, dit op straffe van niet toelaten tot de start of uitsluiting.
Op straffe van betekent letterlijk:met de bijbehorende straf van.
Er staat dus in het Nijverdals: Als je het paspoort altijd kunt laten zien krijg je de bijbehorende straf van niet starten of uitsluiting.
Iedereen weet wat er bedoeld wordt maar het staat er niet.
Deze interpretaties, zinfouten moet je volgens mij niet in een regelement hebben.
Jeroen
Gaan we muggenziften?briljant schreef:
Tijdstraf (wedstrijdtijd):
Bl XIII-5.2 Overtreding max snelheid op de proef (divisie 5):1e overtreding per kalenderjaar 1 minuut
Bl XIII-5.2 Overtreding max snelheid op de proef (divisie 5): 2e overtreding per kalenderjaar 5 minuten
henk 400rr schreef:Ok, want ik zie nog wel dingen waar ik mijn vraagtekens bij heb en zoals het beschreven is me hier en daar slecht uit komt.
Bij wie kan je zoiets kwijt? of aan vragen wat nu exact de bedoelling is?
Ik neem aan niet hier op het forum?
Ik vond dit ook een beetje raar:Tijdstraf (wedstrijdtijd):
Bl XIII-5.2 Overtreding max snelheid op de proef (divisie 5):1e overtreding per kalenderjaar 1 minuut
Bl XIII-5.2 Overtreding max snelheid op de proef (divisie 5): 2e overtreding per kalenderjaar 5 minuten
Overtreding max. snelheid op de proef?is daar een maximum van? het is toch een kwestie van zsm van start naar finish? of lees ik het verkeerd?
Reglement goed lezen Henk.henk 400rr schreef:Je snapt het niet wat ik bedoel, het verbaasde me dus, in 1e instantie was daar geen sprake van, daarnaast wat is dan die maximum snelheid.
Het heeft niets met regularity te maken.Groep HM/divisie 5 is dus een soort van regularity klasse als ik het zo lees, geen extra klasse naast de bestaande rallyklassen.
Tenminste, zoals ik het lees.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten