TankS Rally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » za feb 25, 2012 0:37

WRC fan schreef:
Bas rally schreef:Ik ben er dit jaar niet bij kies voor de omloop van vlaanderen is kwa parcours en deelnemers interesanter vind ik persoonlijk.

Hebben ze daar ook een Gallardo op de startlijst dan? :wink:

Als ie niet is blijven hangen in de duinen van zandvoort wel
Al staat de ``0`` auto niet altijd op de startlijst
TWENGELTJE

Berichtdoor lange6 » za feb 25, 2012 6:44

de lambo komt niet vast te staan want de punto staat hier als 0
www.facebook.com/stevensrallysport
www.twitter.com/StevensRally
lange6

Berichtdoor scoobyfreak04 » za feb 25, 2012 20:12

WRC fan schreef:
Bas rally schreef:Ik ben er dit jaar niet bij kies voor de omloop van vlaanderen is kwa parcours en deelnemers interesanter vind ik persoonlijk.

Hoort een Gallardo niet op het circuit thuis? Ik ben benieuwd wat het gaat geven als hij voor de 1ste maal het onverhard zal opmoeten in de nederlandse rally's.
scoobyfreak04

Berichtdoor Glenniiejj » za feb 25, 2012 21:37

scoobyfreak04 schreef:
WRC fan schreef:

Hoort een Gallardo niet op het circuit thuis? Ik ben benieuwd wat het gaat geven als hij voor de 1ste maal het onverhard zal opmoeten in de nederlandse rally's.

Najaa, dit keer zat er ook een goed stuk onverhard in, en hij heeft zich daar heel goed op gehouden! Alleen ging hij toch iets langzamer dan ik hadd verwacht. Zou dat door de bestuurder komen of door de omstandigheden waar hij normaal niet mee te maken krijgt?
Glenniiejj

Berichtdoor RG-Rallysport » za feb 25, 2012 22:28

Glenniiejj schreef:
scoobyfreak04 schreef:
WRC fan schreef:

Najaa, dit keer zat er ook een goed stuk onverhard in, en hij heeft zich daar heel goed op gehouden! Alleen ging hij toch iets langzamer dan ik hadd verwacht. Zou dat door de bestuurder komen of door de omstandigheden waar hij normaal niet mee te maken krijgt?

Of misschien dat de bestuurder nog niet of nauwelijks ervaring met de wagen heeft ? ( hij was pas net voor zandvoort rijklaar )
En vermoed dat een Lambo ietsje anders zal rijden als zijn vertrouwde punto kittcar die precies doet wat michel wil en waarvan hij weet hoe de auto reageerd, geen de heren wat tijd en wellicht gaat het steeds harder :wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor Bas rally » za feb 25, 2012 22:44

scoobyfreak04 schreef:
WRC fan schreef:

Ga niet alleen voor een lambo naar emmeloord 2 dagen roeselare word het veel super materiaal aan de start, historics en mooier parcours.
Bas rally

Berichtdoor Marco Brunekreef » zo feb 26, 2012 7:31

Is er al bekend waar de servicepark nu heen gaat want op de deel zouden ze dit jaar niet meer staan?
Marco Brunekreef

Berichtdoor nick323gtr » zo feb 26, 2012 8:07

Het servicepark word verplaatst naar de paardenmarkt. dat ligt naast de jumbo en is net volledig uitgebreid..ruimte zat dus :D
nick323gtr

Berichtdoor 2rallyman1 » di feb 28, 2012 16:48

Bert de Jong met 'nieuwe' navigator.......Bjorn Degandt
2rallyman1

Berichtdoor rally for ever » di feb 28, 2012 19:28

Veel belovend lijstje met deelnemers al :)
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

Berichtdoor mastersevius » di feb 28, 2012 20:00

1 week voor het sluiten van de markt zou ik niet echt blij zijn met het aantal dat er op het lijstje staat.......
mastersevius

Berichtdoor RG-Rallysport » di feb 28, 2012 20:04

mastersevius schreef:1 week voor het sluiten van de markt zou ik niet echt blij zijn met het aantal dat er op het lijstje staat.......

Er doen meerdere cups mee en er zullen er dus ook nog wel de nodige deelnemers bijkomen. Over het algemeen komen er in de laatste week voor de sluiting de meeste inschrijvingen binnen dus komt vast goed
:wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor rallyfan 5396 » di feb 28, 2012 21:22

Het zal toch wel mooi zijn als je een startveld hebt net zoals in 2008 http://www.youtube.com/watch?v=OLeeHw7wUzU&feature=fvst en 2010 http://www.youtube.com/watch?v=sjRTTd4ycfQ&feature=fvst :D
Maar ga er wel vanuit dat er nog mooie namen op zullen verschijnen! 8)
Brabant rallyland natuurlijk!!! :wink:
rallyfan 5396

Berichtdoor merijnb_ » di feb 28, 2012 23:32

Heb net een berichtje ontvangen van Jeroen Swaanen op Facebook en zij zeggen dat het voor hun nog niet zeker is welke wedstrijden zij zullen rijden dit seizoen. Het wordt een last minute voor hen dit jaar, dat is wat zij mij stuurden. Laten we hopen op Jeroen Swaanen en meerdere grote namen!
merijnb_

Berichtdoor rallyfan 5396 » wo feb 29, 2012 15:27

merijnb_ schreef:Heb net een berichtje ontvangen van Jeroen Swaanen op Facebook en zij zeggen dat het voor hun nog niet zeker is welke wedstrijden zij zullen rijden dit seizoen. Het wordt een last minute voor hen dit jaar, dat is wat zij mij stuurden. Laten we hopen op Jeroen Swaanen en meerdere grote namen!

Bij de ELE zal hij zeker wel aanwezig zijn want hij wilde dit jaar revanche nemen op Van Loon en zijn thuisrally winnen! :D
Brabant rallyland natuurlijk!!! :wink:
rallyfan 5396

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden