Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
???official29111 schreef:briljant schreef:Ik vind je post lekkere humor Maarten.
Maar ik ben het eigenlijk wel met Martijn eens.
(maar dat hebben velen ook regelmatig bij Martijn en mijn eigen post's)
Wat een arrogant gelul. Je bent zeker vertegenwoordiger is het niet??
baleno78 schreef:baleno78 schreef:[edit:Holkers]Niet nodig om zo te provoceren[/edit]
was eigenlijk een serieuze vraag, maar goed dat laat ik dan maar aan mijn fantasie over.
baleno78 schreef:Arjan19 schreef:14 maart?
ja testen van ex WRC H. Vossen door Bob de Jong!
official29111 schreef:Harm-Jan, dit soort reacties op jouw eerdere posts zijn heel normaal op dit forum. Er heerst een permanent verbod op enthousiasme. Hoe kun je nou denken dat jij er verstand van hebt! je hebt nog nooit in een rallyauto gereden terwijl Jean-Pierre,........ nou kijk maar eens op youtube wat die allemaal kan met een BMW in de sneeuw! En voor Martijn is het nog maar een kwestie van tijd voordat ie Nederlands kampioen wordt......
Met andere woorden, laat ze maar lullen!![]()
official29111 schreef:baleno78 schreef:@ MartijnB - heb zelfs nog nooit met een playstation of bestuurbare wagen gereden. Mijn info haal ik net zoals iedereeen uit het lezen van bepaalde artikelen.
@ Mantaboy - we zullen uiteindelijk zien hoe goed Mr. van Loon is, zou nou wel een beetje tegenvallen als hij dan geen kampioen wordt. Volgens jou ervaringen moet het dus de spreekwoordelijke "walk in the park" zijn.
Fantastisch heb ik nu al een prijs gewonnen en het seizoen moet nog beginnen!!![]()
@ merijnb_ - Dennis Kuipers of van Loon vind ik nog wel een behoorlijk verschil maar goed we wachten netjes af....
@ iedereen - ik merk duidelijk dat er een paar fans op hun spreekwoordelijke "p#k" getrapt zijn. Ik constateer enkel en geef mijn mening daar is dit forum toch voor? Zo niet, kan dit forum net zo goed stoppen. Iedereen die zo enorm in de aanval gaat zal vast wel denken dat ik ergens toch een beetje gelijk heb maar het niet willen toegeven omdat ze bekend zijn met of fan zijn van die persoon......
kortom het beloofd een mooi rally jaar te worden met nog menig dom lullen.
Dus mijn voorstel en hoe trots ik ook ben op de prijs die je me nu al hebt gegeven is dat we die prijs pas aan het eind van het seizoen uitdelen. Kunnen we gelijk zien wie er nu echt dom heeft zitten lullen......
Harm-Jan, dit soort reacties op jouw eerdere posts zijn heel normaal op dit forum. Er heerst een permanent verbod op enthousiasme. Hoe kun je nou denken dat jij er verstand van hebt! je hebt nog nooit in een rallyauto gereden terwijl Jean-Pierre,........ nou kijk maar eens op youtube wat die allemaal kan met een BMW in de sneeuw! En voor Martijn is het nog maar een kwestie van tijd voordat ie Nederlands kampioen wordt......
MartijnB schreef:official29111 schreef:baleno78 schreef:@ MartijnB - heb zelfs nog nooit met een playstation of bestuurbare wagen gereden. Mijn info haal ik net zoals iedereeen uit het lezen van bepaalde artikelen.
@ Mantaboy - we zullen uiteindelijk zien hoe goed Mr. van Loon is, zou nou wel een beetje tegenvallen als hij dan geen kampioen wordt. Volgens jou ervaringen moet het dus de spreekwoordelijke "walk in the park" zijn.
Fantastisch heb ik nu al een prijs gewonnen en het seizoen moet nog beginnen!!![]()
@ merijnb_ - Dennis Kuipers of van Loon vind ik nog wel een behoorlijk verschil maar goed we wachten netjes af....
@ iedereen - ik merk duidelijk dat er een paar fans op hun spreekwoordelijke "p#k" getrapt zijn. Ik constateer enkel en geef mijn mening daar is dit forum toch voor? Zo niet, kan dit forum net zo goed stoppen. Iedereen die zo enorm in de aanval gaat zal vast wel denken dat ik ergens toch een beetje gelijk heb maar het niet willen toegeven omdat ze bekend zijn met of fan zijn van die persoon......
Dus mijn voorstel en hoe trots ik ook ben op de prijs die je me nu al hebt gegeven is dat we die prijs pas aan het eind van het seizoen uitdelen. Kunnen we gelijk zien wie er nu echt dom heeft zitten lullen......
Harm-Jan, dit soort reacties op jouw eerdere posts zijn heel normaal op dit forum. Er heerst een permanent verbod op enthousiasme. Hoe kun je nou denken dat jij er verstand van hebt! je hebt nog nooit in een rallyauto gereden terwijl Jean-Pierre,........ nou kijk maar eens op youtube wat die allemaal kan met een BMW in de sneeuw! En voor Martijn is het nog maar een kwestie van tijd voordat ie Nederlands kampioen wordt......
Wees maar niet bang Han dat gaat niet gebeuren.
A heb ik daar het budget totaal niet voor
B Heb ik daar ook het talent helemaal niet voor.
WRC fan schreef:MartijnB schreef:official29111 schreef:baleno78 schreef:@ MartijnB - heb zelfs nog nooit met een playstation of bestuurbare wagen gereden. Mijn info haal ik net zoals iedereeen uit het lezen van bepaalde artikelen.
Wees maar niet bang Han dat gaat niet gebeuren.
A heb ik daar het budget totaal niet voor
B Heb ik daar ook het talent helemaal niet voor.
O, maar dan kun jij dus ook helemaal niets zeggen over het verschil tussen een oude en een nieuwe WRC?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten