JWRC in Autoweek

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

JWRC in Autoweek

Berichtdoor Ruud » do jun 24, 2004 21:02

Hallo,

Deze week staat in Autoweek (nummer 27) een 2 pagina's tellend artikel over het JWRC. Het gaat vooral over de Punto Abarth, maar ook Jan de Winkel en Roel Fassbender worden genoemt. Leuk artikeltje wat ik jullie niet wilde onthouden!
Toch mooi dat een niet-autosport blad niet alleen maar aandacht heeft voor formule 1 en het WRC!

De groeten uit het rally-fanatieke Veldhoven,

Ruud Middel
Wie zei dat een Cinquecento een vrouwenauto was, alleen bedoelt voor de boodschapjes? :)
Ruud

JWRC in Autoweek

Berichtdoor Humphrey » do jul 08, 2004 16:00

Nog bedankt voor de tip!!

Heb 'm gekocht, maar vind het artikel een beetje tegenvallen. Niet erg overtuigende schrijfstijl, zonder details. Niet pakkend. Ben ik anders van ze gewend. Je kunt merken dat de redacteur toch minder feeling heeft met deze tak van de autosport.
Maar wel erg gaaf dat er aandacht aan wordt geschonken!!

DOEI, Humphrey
Humphrey

Re: Re: JWRC in Autoweek

Berichtdoor Werner » vr jul 09, 2004 13:47

pbro wrote:
In de Amsterdam Rallysprint neemt ook een redactielid van autoweek plaats in 1 van de Volvo`s van de Volvo Cup. Waarschijnlijk Sandor van Es. Daarna zal er ook een stukje over de cup in de autoweek verschijnen.

Gaaf. Sandor van Es kan best leuk schrijven. Ik kan me ook nog een stukje van hem herrinneren dat hij een clio 1600 ging uitproberen op een testbaantje in Frankrijk. Vond hij wel gaaf. Mischien zien we hem ooit op de rallypaden?
Volgas door de bocht met mijn achterwielaangedreven 1mk sterke zeer milieuvriendelijke racemonster!
Werner

Re: JWRC in Autoweek

Berichtdoor Werner » do jul 29, 2004 23:02

Dat weet ik. In een micratje als ik mij niet vergis. Hij vond het wel leuk. Ik vind Tom ook altijd wel goed als hij bij F1 commentaar geeft en hij is goed bezig in zijn BMW.
Volgas door de bocht met mijn achterwielaangedreven 1mk sterke zeer milieuvriendelijke racemonster!
Werner

Keer terug naar rallysport.nl