mantaboy wrote:
Waar ik eigenlijk naartoe wil is: Kan het misschien geregeld worden dat de rijders aan het begin van het seizoen een soort jaarkaart kopen tegen sterk gereduceerd tarief? Dan kunnen ze makkelijk zelf beslissen welke sprints ze rijden, of ze alle sprints rijden en word het goedkoper voor beginners. Misschien is het wel een optie om alle organisaties eens bij elkaar te laten komen. Kan er gelijk eens een gezamelijk mediabudget opgesteld worden met persvertegenwoordigers uit diverse organisaties die de sport meer publiciteit geven. Kortom samenwerking om goed te overleven.
Blijft het een droom of ben ik een van de weinige die zo denkt? Wat vinden jullie?
Een jaarkaart is meestal pas voordeliger als je heel veel rally's zult rijden. Stel je koopt een jaarkaart voor 8 evenementen, en je komt erachter dat je verhinderd bent, of reparaties etc.. werden te duur dat je besluit er nog maar 5 te rijden. Dan is je voordeel weg. Daardoor zullen ook niet veel mensen ervoor warmlopen. Zeker de beginnende rijders met een klein budget zullen dus per evenement zich inschrijven.
Ik vind het initiatief van KNAF talent first goed, maar ik ben benieuwd wat we er op de Nederlandse rallypaden later van terugzien. (ik weet dat er al een ander topic over is;-))
Als we een nieuwe cup willen opzetten moet het voldoen aan verwachtingen aan rijders en publiek. Dat betekend dus dat de kosten niet te hoog moeten zijn, en de auto's wel aardig wat show moeten kunnen geven.
Wolter
[Edited by Wolter on 09-22-2004 at 01:48 PM GMT]