DomDom gebruikers worden daar vaak een weiland in gestuurd
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Theo Dage schreef:Houd ook rekening met de afsluiting van de A28 tussen Utrecht en Amersfoort !!!!!
sebas schreef:Theo Dage schreef:Houd ook rekening met de afsluiting van de A28 tussen Utrecht en Amersfoort !!!!!
Afsluiting?ik moet morgen middag nog naar Kootwijkerbroek hoe kan ik dan beter rijden vanuit Zeeuws vlaanderen? niet via Utrecht of?
JeroenBootsman schreef:Vrijdag en zaterdag wil ik via internetradio HoiFM (voorheen reggestreek radio) op de hoogte blijven terwijl ik noodgedwongen thuis zit.
...ik krijg 'm niet werkende en heb sterk het gevoel dat dit bij HoiFM zit en niet bij mij.
Kan iemand controleren of ze wel een signaal krijgen via deze of hun website?
Jeroen Bootsman
WRC fan schreef:Tja, er zit niets anders op denk ik. Dat is inderdaad de enige manier om een infopakketje te krijgen. Is wel 10 minuten langer rijden volgens Google Maps en ik wil de drukte in Nijverdal en Hellendoorn eigenlijk ook omzeilen. Maargoed, dat zit er dus helaas niet in.
Het is sowieso verstandig om er bij Holten al af te gaan. Tenminste, dat is wel een stukje sneller.
rallyturbo schreef:JeroenBootsman schreef:Vrijdag en zaterdag wil ik via internetradio HoiFM (voorheen reggestreek radio) op de hoogte blijven terwijl ik noodgedwongen thuis zit.
...ik krijg 'm niet werkende en heb sterk het gevoel dat dit bij HoiFM zit en niet bij mij.
Kan iemand controleren of ze wel een signaal krijgen via deze of hun website?
Jeroen Bootsman
Ik heb het ook even geprobeerd en het lukt idd niet.
Groeten Bastiaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 171 gasten