Ik ben dit jaar voor het eerst met mijn zoontje van 8 naar de Hellendoorn Rally gegaan, ik kom zelf al 23 jaar elk jaar bij de rally van Amsterdam,
en dit jaar de overstap gemaakt naar Twente. Wat mij vooral opgevallen is de relaxte sfeer van iedereen bij de rally ik heb geen wanklank gehoord.
Tevens een genot om te zien dat de politie aanwezig is maar zeer relaxed en niet zo overdreven als in Amsterdam! Ik heb daar met een agent staan praten en die heeft mij precies verteld waar ik op zaterdag moest wezen. Waar ik wel en niet kon staan etc. (dit hoef je in Amsterdam niet te verwachten, een bekeuring wel)
Mijn zoontje wilde graag de show start zien bij cafe de Kroon, en helaas was hij daarna helemaal kapot waardoor wij naar de camping in Hellendoorn zijn gereden en in de tent hebben geslapen. Dus verder niets van de Vrijdag proeven gezien.
Zaterdag naar de Luttenberg gegaan en genoten van de proef. Alleen naar mijn mening was het publiek iets te dicht bij de auto's op het rechte stuk in het land, ik heb mijn zoontje dan ook een stuk van het prikkeldraad gehouden om zich iets beter te beschermen. Helaas moest ik door trieste familie omstandigheden om 10:30 vertrekken, maar weet nu al dat wij volgend jaar terug zijn, en dan 2 volle dagen!
Het info pakket van 15 euro (x2) mag wel iets minder + de entree van 5 euro op de luttenberg, maar voor de rest alle lof voor de organisatie en officials daar.