Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
EvoV6 schreef:Was er al bang voor. 4 merken zou ook wel te mooi om waar te zijn...
En na volgend jaar ook Citroen exit. Denk niet dat het noodleidende concern EN rally EN WTCC kan betalen... helaas.
Damn...$%@^$#&%$
Nu maar hopen op Prodrive en M-sport... zodat we toch beetje mooi veld houden..
rvgrally schreef:Ford,citoen, mini, of hoe je ze ook noemt, msport, of prodrive, of ... Ze blijven door ontwikkelen, dus rijden, je krijgt, denk ik meer mindere "goden" dus mooiere kampioenschappen.
Eight_Gear schreef:rvgrally schreef:Ford,citoen, mini, of hoe je ze ook noemt, msport, of prodrive, of ... Ze blijven door ontwikkelen, dus rijden, je krijgt, denk ik meer mindere "goden" dus mooiere kampioenschappen.
Dat is dus de omgekeerde wereld. Ik wordt niet warm van een kampioenschapsduel tussen Paulo Nobre en Khalid Al Qassimi ofzo.
Jan schreef:Eight_Gear schreef:rvgrally schreef:Ford,citoen, mini, of hoe je ze ook noemt, msport, of prodrive, of ... Ze blijven door ontwikkelen, dus rijden, je krijgt, denk ik meer mindere "goden" dus mooiere kampioenschappen.
Dat is dus de omgekeerde wereld. Ik wordt niet warm van een kampioenschapsduel tussen Paulo Nobre en Khalid Al Qassimi ofzo.
Dat de fabrieksteams verdwijnen wil niet gelijk zeggen dat de toprijders ook thuis blijven zitten. Volgens mij wordt er bedoeld dat met het verdwijnen van de tot in de puntjes verzorgde fabrieksteams er juist meer spektakel terugkomt omdat de wat kleinere teams het vaak net iets anders aanpakken.
Dutchman Hans Weijs will then take over the seat for the season-closing RallyRACC-Rally de Espana in November.
rvgrally schreef:Jan schreef:Eight_Gear schreef:rvgrally schreef:Ford,citoen, mini, of hoe je ze ook noemt, msport, of prodrive, of ... Ze blijven door ontwikkelen, dus rijden, je krijgt, denk ik meer mindere "goden" dus mooiere kampioenschappen.
Dat de fabrieksteams verdwijnen wil niet gelijk zeggen dat de toprijders ook thuis blijven zitten. Volgens mij wordt er bedoeld dat met het verdwijnen van de tot in de puntjes verzorgde fabrieksteams er juist meer spektakel terugkomt omdat de wat kleinere teams het vaak net iets anders aanpakken.
Precies!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten