3e RallyPro Circuit Short Rally 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor verrace » zo feb 10, 2013 21:00

ben aan het uitzoeken hoe zelf aanwezig zijn bij de keuring en tegelijker tijd verkennen is te combineren ? want vrijdag avond keuren is voor ons geen optie . Ik heb van collega rijders bij mij uit de regio gehoord dat dit al een reden is om niet in te schrijven voor zandvoort short rally !
jammer dat er geen betere oplossing is te vinden , zoals 10 minuten voor de start controle op Hans en gordels
verrace

Berichtdoor Aart » zo feb 10, 2013 22:44

Dat zou jammer zijn, want dezelfde check gaat zo goed als zeker bij de eerstvolgende evenementen (rally en short rally) ook gebeuren.

Route is zo goed als gelijk aan vorig jaar, dus wie z'n notes van vorig jaar bewaard heeft hoeft ze alleen nog "op scherp" te zetten.
Aart

Berichtdoor StevenK » ma feb 11, 2013 7:14

Dit is iets wat de organisatie gewoon op scherp moet hebben. Het kan niet zo zijn dat het verkennen klem komt vanwege het moment van keuren.

(Overigens is één van de gevolgen van keuren tegelijk met verkennen ook dat er veel te veel mensen zich tegelijkertijd bij de keuring melden, tenminste zo ging dat vroeger)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor MartijnB » ma feb 11, 2013 9:40

Aart schreef:Dat zou jammer zijn, want dezelfde check gaat zo goed als zeker bij de eerstvolgende evenementen (rally en short rally) ook gebeuren.

Route is zo goed als gelijk aan vorig jaar, dus wie z'n notes van vorig jaar bewaard heeft hoeft ze alleen nog "op scherp" te zetten.

Aart

Sorry hoor maar das wel een beetje een rare opmerking vind je niet

Jij gaat er dan vanuit dat er weer exact dezelfde deelnemers komen als vorig jaar.
En je denkt er dan niet aan dat er vaak nieuwe rijders starten aan Zandvoort. Omdat deze makkelijk is. Qua rijden en routeboek en verkennen
En je neemt ook aan dat een ieder zo ongeveer zijn notes gelijk houd. En zijn/haar notes bewaard.

Sorry maar dat vind ik dus echt een vreemde opmerking

De controle van de HANS zou volgens jou ten koste moeten gaan van de tijd tot verkennen.

Als ik al had getwijfelt om te gaan deelnemen. dan had deze opmerking me direct doen besluiten om lekker thuis te blijven.

Volgens mij is het aan de organisatie om het tijdschema aan te passen aan het feit dat de heren KNAF wat willen gaan checken.

En niet aan de deelnemers
MartijnB

Berichtdoor Aart » ma feb 11, 2013 20:40

MartijnB schreef:De controle van de HANS zou volgens jou ten koste moeten gaan van de tijd tot verkennen.

Waar zeg ik dat?

Standaard is het nog altijd zo dat een equipe zelf de keuring moet doen.

Stel dat de keuring een half uur in beslag neemt, dan blijft er nog 2,5 uur over om de 2 proeven te verkennen.
Tijd genoeg lijkt mij...
Aart

Berichtdoor Han » ma feb 11, 2013 23:01

briljant schreef:
Han schreef:Wil jij als official ook helpen bij de 3e RallyPro Circuit Short Rally?

Mail dan onze offical coordinator e-mail "officialcoordinator at circuitshortrally punt nl"

Clubs zijn ook welkom.
Gaan we weer buiten de normale paden om Han?

Nee hoor, alleen iedereen is welkom.
http://www.autosportief.nl

22 Februari 4e Circuit Short Rally
7 September 32e Amsterdam Short Rally

Promo film Zandvoort 2012
Han

Berichtdoor MartijnB » ma feb 11, 2013 23:51

Aart schreef:
MartijnB schreef:De controle van de HANS zou volgens jou ten koste moeten gaan van de tijd tot verkennen.

Waar zeg ik dat?

Standaard is het nog altijd zo dat een equipe zelf de keuring moet doen.

Stel dat de keuring een half uur in beslag neemt, dan blijft er nog 2,5 uur over om de 2 proeven te verkennen.
Tijd genoeg lijkt mij...

Ik begrijp je redenering Aart,

Alleen in je eerste uitleg komt het wat anders na voren dan dat je het nu uitlegt
MartijnB

Berichtdoor lange6 » di feb 12, 2013 9:31

ik weet alleen dat je bij de tank s shortrally zelf moet keuren, bij de rest van de wedstrijden gaan er meestal monteurs keuren ivm verkenningen
www.facebook.com/stevensrallysport
www.twitter.com/StevensRally
lange6

Berichtdoor Mark Wielens » di feb 12, 2013 10:02

En dan nu maar weer eens ontopic.....met positief nieuws. Al 37 inschrijvingen met o.a de winnaars van 2011 en 2012. Komen er vast nog wel wat bij. En de weersverwachting ziet er tot nu toe ook goed uit.

groetjes Mark.
Mark Wielens

Berichtdoor Han » di feb 12, 2013 18:12

Wij zijn nieuwsgierig wie er op vrijdag gebruik gaan maken van de vrijwillige technische keuring.
Kom jij?
Laat het ons even weten.

Rallysecretariaat at autosportief punt nl

Han

Berichtdoor Han » di feb 12, 2013 23:24

Proeven staan weer online 8)

Han

Berichtdoor Mark Wielens » wo feb 13, 2013 10:22

Ziet er weer mooi uit, niet zo veel anders dan voorgaande jaar. Maar ons superfotoplekje zit er gelukkig weer in, en dat voor 10 euro. Veel succes......

groetjes Mark.
Mark Wielens

Berichtdoor MartijnB » wo feb 13, 2013 14:08

Han

Jullie hebben vast de e mail adressen van de tot nu toe ingeschreven equipes.

Wellicht is het een stuk professioneler als je mensen per e mail vraagt of ze gebruik maken van de vrijdag.
Veel rijders komen hier uberhaubt al niet om te lezen of te reageren. Dus een kleine kans dat ze op je oproep reageren.

Ennuh Aart ik weet dat je al even mee gaat maar je verhaal dat standaard de equipe zelf moet keuren is een beetje onzin.

Sinds jaar en dag zit er ongeveer standaard een keurings machtigings formulier in de acceptatie pakket.
En ik ken dan ook vrij weinig equipes die zelf gaan keuren.

Sorry maar das een beetje een raar antwoord van je
MartijnB

Berichtdoor van eck » wo feb 13, 2013 18:33

MartijnB schreef:Han

Jullie hebben vast de e mail adressen van de tot nu toe ingeschreven equipes.

Wellicht is het een stuk professioneler als je mensen per e mail vraagt of ze gebruik maken van de vrijdag.
Veel rijders komen hier uberhaubt al niet om te lezen of te reageren. Dus een kleine kans dat ze op je oproep reageren.

Ennuh Aart ik weet dat je al even mee gaat maar je verhaal dat standaard de equipe zelf moet keuren is een beetje onzin.

Sinds jaar en dag zit er ongeveer standaard een keurings machtigings formulier in de acceptatie pakket.

Art.15.1 lezen martijn, dat het al een poosje toegestaan is dmv een machtigingsformulier is mazzel voor jullie geweest, maar reglementair is het nog steeds zo dat de equipe zelf de auto ter keuring moet aanbieden.

Dat wij helaas het eerste evenement van het jaar zijn waar dit aangehouden gaat worden is weer erg jammer maar het zal gedurende het hele jaar gebeuren dus ook bij volgende evenementen

Sorry maar das een beetje een raar antwoord van je
Gekheid is erfelijk, je krijgt het van je kinderen 8) 8)
van eck

Berichtdoor van eck » wo feb 13, 2013 18:35

Sorry quoten op de ipad is dus niet handig maar je snapt het wel
Gekheid is erfelijk, je krijgt het van je kinderen 8) 8)
van eck

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden