Tank-S Rally en Short Rally 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » zo maart 17, 2013 14:17

Helemaal gelijk erik-jan maar dat is wel waar de meeste mensen voor komen.
Zo als zo vaak zat het fenijn weer in het staartje. Je moet nou eenmaal geconcentreerd blijven tot het laatste moment
TWENGELTJE

Berichtdoor Eight_Gear » zo maart 17, 2013 14:21

Weet iemand wat er precies is gebeurd op KP13 Lindedijk met de auto die voor Jan de Winkel van start ging (Noortje van Gennip)? Een aantal mensen in de buurt meenden een plons gezien te hebben, en we stonden aan de overkant van de brede vaart.

Daarop begon iedereen maar te rennen maar er viel niet veel te zien door de duisternis. Een aantal mensen hadden vervolgens hun auto dwars op de weg gezet om zo de vaart te verlichten maar ook daar was niks te zien. Even later zagen we wel iemand in overall aan de overkant met een official.
Laatst bijgewerkt door Eight_Gear op wo maart 20, 2013 12:46, in totaal 1 keer bewerkt.
Eight_Gear

Berichtdoor cvgn » zo maart 17, 2013 15:06

Lars, Noortje is de dijk afgegleden in idd in het water terecht gekomen, Beide waren ok.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor WILS SPORT » zo maart 17, 2013 18:50

Eight_Gear schreef:Weet iemand wat er precies is gebeurd op KP14 Lindedijk met de auto die voor Jan de Winkel van start ging (Noortje van Gennip)? Een aantal mensen in de buurt meenden een plons gezien te hebben, en we stonden aan de overkant van de brede vaart.

Daarop begon iedereen maar te rennen maar er viel niet veel te zien door de duisternis. Een aantal mensen hadden vervolgens hun auto dwars op de weg gezet om zo de vaart te verlichten maar ook daar was niks te zien. Even later zagen we wel iemand in overall aan de overkant met een official.

Hier zal ik even op reageren... Inderdaad op de lindedijk bij een paar snelle bochten in het gras geraakt en achterwaarts met behoorlijke snelheid in het water/de sloot terecht gekomen.

Foto's (gelieve niet te herplaatsen) eventueel per email verkrijgbaar...
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor Eight_Gear » zo maart 17, 2013 19:45

WILS SPORT schreef:
Eight_Gear schreef:Weet iemand wat er precies is gebeurd op KP14 Lindedijk met de auto die voor Jan de Winkel van start ging (Noortje van Gennip)? Een aantal mensen in de buurt meenden een plons gezien te hebben, en we stonden aan de overkant van de brede vaart.

Hier zal ik even op reageren... Inderdaad op de lindedijk bij een paar snelle bochten in het gras geraakt en achterwaarts met behoorlijke snelheid in het water/de sloot terecht gekomen.

Foto's (gelieve niet te herplaatsen) eventueel per email verkrijgbaar...

Gelukkig maar dat jullie niks hebben opgelopen. Er was onder het publiek flink wat verwarring en schrik.
Eight_Gear

Berichtdoor rvgrally » zo maart 17, 2013 20:24

Heeft er iemand rr gezien? Die frank weet nog niet eens waar de x bij de evo voor staat, de sufk.t... Irritant dat je na 10 evoluties nog niet snapt dat dat romeinse cijfers zijn.
rvgrally

Berichtdoor Mark Wielens » zo maart 17, 2013 20:53

rvgrally schreef:Heeft er iemand rr gezien? Die frank weet nog niet eens waar de x bij de evo voor staat, de sufk.t... Irritant dat je na 10 evoluties nog niet snapt dat dat romeinse cijfers zijn.

Na alle kritiek maar eens positief nieuws.....Organisatie en alle die de rally mogelijk hebben gemaakt BEDANKT!!!!!!

Was wederom toppie, mooie kp's, vriendelijke officials, gezellig op de service.En mooie fotopunten.

Tot in Harskamp......

groetjes Mark.
Mark Wielens

Berichtdoor Eight_Gear » zo maart 17, 2013 21:40

rvgrally schreef:Heeft er iemand rr gezien? Die frank weet nog niet eens waar de x bij de evo voor staat, de sufk.t... Irritant dat je na 10 evoluties nog niet snapt dat dat romeinse cijfers zijn.

Viel me meer op dat het woord 'Tank S Rally' welgeteld NUL keer genoemd is... Wel termen als de Grote Prijs van Emmeloord etc. :?:
Eight_Gear

Berichtdoor antoine » zo maart 17, 2013 21:45

H. Soetens, is die afkomstig uit de buurt van Eindhoven?
Afbeelding
antoine

Berichtdoor ferry bakker » ma maart 18, 2013 9:28

Net telefoon gehad dat er een rally fotograaf overleden zou zijn.
Ik heb een naam maar dat ga ik niet hier nog niet plaatsen, dat is niet aan mij.
Als dit waar is pffff echt heel erg.
Laatst bijgewerkt door ferry bakker op ma maart 18, 2013 16:08, in totaal 2 keer bewerkt.
ferry bakker

Berichtdoor Rene Markus » ma maart 18, 2013 10:09

Was de nul wagen met/van Gert van den Heuvel uitgevallen?
Rene Markus

Berichtdoor John_V » ma maart 18, 2013 10:18

ferry bakker schreef:Hoorde net dat er een rally fotograaf overleden zou zijn.
Ik heb een naam maar dat ga ik niet hier nog niet plaatsen, dat is niet aan mij.
Als dit waar is pffff echt heel erg.

Staat reeds een stukje op de site van de Tank S !!
John_V

Berichtdoor TWENGELTJE » ma maart 18, 2013 11:29

Rene Markus schreef:Was de nul wagen met/van Gert van den Heuvel uitgevallen?

Ja op KP 7 motorisch probleem
TWENGELTJE

Berichtdoor Rene Markus » ma maart 18, 2013 11:43

TWENGELTJE schreef:
Rene Markus schreef:Was de nul wagen met/van Gert van den Heuvel uitgevallen?

Ja op KP 7 motorisch probleem

Dank! Staat er dan altijd een reserve wagen klaar?
Rene Markus

Berichtdoor MartijnS » ma maart 18, 2013 11:46

Nee, moet er een geregeld worden. In dit geval Piet van Hoof die al uitgevallen was en weer kon rijden.
Martijn Schouten
MartijnS

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden