Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Luttenbergring is vrijdagavond zie persbericht (http://www.hellendoornrally.eu/2013/06/ ... en-geduld/), verder is het dus nog even de vraag. Maar als de proef Rijssen/Borkeld (is eerder vernoemd dit topic) weg zou vallen is het niet logisch om Zuna (Baantje) vrijdag te doen omdat dan de Beuseberg helemaal "buitenaf" komt te vallen.Broem broem schreef:Is de Luttenbergring niet verwisselt met Notter dan?
pedduhwick schreef:Luttenbergring is vrijdagavond zie persbericht (http://www.hellendoornrally.eu/2013/06/ ... en-geduld/), verder is het dus nog even de vraag. Maar als de proef Rijssen/Borkeld (is eerder vernoemd dit topic) weg zou vallen is het niet logisch om Zuna (Baantje) vrijdag te doen omdat dan de Beuseberg helemaal "buitenaf" komt te vallen.Broem broem schreef:Is de Luttenbergring niet verwisselt met Notter dan?
aardig mee eens erik, alleen Notter als laatste van de eerste 3 ,zaterdag dacht ik ook den ham/of hallerhoek, de middag ook zoo als jij zegt.Sjeik1981 schreef:Ik houd het op Luttenberg, Zuna Notter, Daarle
Zaterdag ochtend denk de proef bij den Ham (de noordelijke), maar deze weet ik niet zeker en Hellendoorn, middag, Beusenberg, Almelo en Ypelo
official No. 27768 schreef:En dan door / over het bedrijfsterrein van V. Merksteijn?
Vroeger "speelde" ik daar wel eens met de auto bij sneeuw of regen (toen er nog geen hekken omheen stonden).
official No. 27768 schreef:official No. 27768 schreef:En dan door / over het bedrijfsterrein van V. Merksteijn?
Vroeger "speelde" ik daar wel eens met de auto bij sneeuw of regen (toen er nog geen hekken omheen stonden).
“Helemaal speciaal is dat een deel van die proef over het terrein van Van Merksteijn International voert”, aldus Peter junior".
licht eraan wie betaalt denk ikMark Wielens schreef:official No. 27768 schreef:official No. 27768 schreef:En dan door / over het bedrijfsterrein van V. Merksteijn?
“Helemaal speciaal is dat een deel van die proef over het terrein van Van Merksteijn International voert”, aldus Peter junior".
Hopelijk is de DS3 WRC weer in de orginele Van Merksteijn kleuren te bewonderen, was altijd een plaatje om te zien.
groetjes Mark.
A en P Rally Jan schreef:aardig mee eens erik, alleen Notter als laatste van de eerste 3 ,zaterdag dacht ik ook den ham/of hallerhoek, de middag ook zoo als jij zegt.Sjeik1981 schreef:Ik houd het op Luttenberg, Zuna Notter, Daarle
Zaterdag ochtend denk de proef bij den Ham (de noordelijke), maar deze weet ik niet zeker en Hellendoorn, middag, Beusenberg, Almelo en Ypelo
official No. 27768 schreef:official No. 27768 schreef:En dan door / over het bedrijfsterrein van V. Merksteijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten