rutger205 schreef:Wanneer je het reglement leest wordt er gesproken over 25 pct onverhard. Wanneer ik de individuele kp's bekijk uit het verkenschema is het maximale pct onverhard nog geen 15 procent. Iemand hier een verklaring voor?
ja
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rutger205 schreef:Wanneer je het reglement leest wordt er gesproken over 25 pct onverhard. Wanneer ik de individuele kp's bekijk uit het verkenschema is het maximale pct onverhard nog geen 15 procent. Iemand hier een verklaring voor?
Ik denk dat het niet goed in het regelement staat,dit jaarstaat bij KP Ypelo 12.1% onverhard ,vorig jaar stond daar21.5% terwijl het aantal kilometers nagenoeg gelijk is.rutger205 schreef:Wanneer je het reglement leest wordt er gesproken over 25 pct onverhard. Wanneer ik de individuele kp's bekijk uit het verkenschema is het maximale pct onverhard nog geen 15 procent. Iemand hier een verklaring voor?
Samenwerken aan een nog mooiere rally in 2014
Gepubliceerd op: vrijdag 16 augustus 2013.
De 32e editie van de Unica Schutte ICT Hellendoorn Rally is nog niet begonnen, of achter de schermen wordt er al heel hard gewerkt aan nummer 33. Het parcours van de rally in 2014 moet technischer en nog attractiever worden.
Sjeik1981 schreef:Ik had het gelezen, ik blijf alleen verbazen dat ze nu al reclame gaan maken voor een editie, waarbij de voorgaande nog niet eens is afgehaspeld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast